Vancouver, leuke tips?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ellebel

Vancouver, leuke tips?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-10 22:56

Half juli ga ik voor 5 dagen naar een congres in Vancouver. Natuurlijk wil ik niet alleen maar bezig zijn met netwerken, vakinhoudelijke zaken en andere saaie dingen maar wil ik ook een beetje van de stad zien. Ik heb zondag overdag en 4 avonden.... wie heeft goede tips?

eponine

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-10 19:31

whale watching is gaaf, naar Grouse Mountain is ook een aanrader, maar het Aquarium in Stanley Park is ook de moeite waard!
Ik vind eigenlijk heel Vancouver wel gaaf hahahaha!
Als je wilt gaan whalewatchen ( orka's!!!) is het savonds wel lekker, dan is de zee ook vaak wat kalmer, en heb je een mooie zonsondergang. In de haven van Vancouver is een touroperator.
En dan heb je nog die overdekte markt, waar ik de naam even van kwijt ben, maar die vonden wij niet zo geweldig..

AmoCavallo

Re: Vancouver, leuke tips?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-10 10:33

Vancouver is denk ik de gaafste stad waar ik ben geweest.
Idd de dingen die eponine zegt zijn heel leuk.
Wij hadden toen ook 1 dag fietsen gehuurd ook heel leuk we hebben toen veel gezien.

marleeniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-10 12:41

Ik ben eind mei een paar dagen in Vancouver geweest, ook voor een congres! Ik zou voor je vrije dag echt een fiets huren, kost niet zo veel en de afstanden zijn heel goed te doen! Je kan dan een rondje door Stanley park rijden en vervolgens door de stad heen touren. Misschien is een tochtje met een watervliegtuig ook leuk?

Ik ben zelf niet naar de orka's geweest, maar dat kwam vooral door het weer. In welk hotel zit je?

Ellebel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-10 15:52

waikiki_6

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-10 16:07

Zowieso is Stanley park erg leuk om een dagje naar toe te gaan.l De totumpalen zijn leuk om te zien en het is gewoon een groot park met veel natuur. Verder is de stad zelf erg leuk en miss vancouver island. Orka's hebben wij met de boot gezien vanaf vancouver Island, dat was onwijs gaaf!

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-10 00:32

Een fiets huren is inderdaad een erg goeie tip, dat hebben wij ook gedaan! In Stanley Park kan je heerlijk fietsen.

Whale watching hebben we ook vanuit Vancouver gedaan. Is ook zeker de moeite waard. En er zijn daar ook een paar mooie museau :j

Vancouver is over het algemeen een erg aangename stad, vind ik. Een heel relaxte sfeer en het doet ietsje Europeser aan dan Amerika. Veel plezier alvast :)