Goedkope vakantie naar de zon

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

liesJ

Goedkope vakantie naar de zon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-10 17:26

Ik wil toch heel graag op vakantie,
alleen door een nieuw huis en duur paard :+ kan het geen dure vakantie worden.

wie weet een leuke lastminut aanbieding eind juli begin augustes.
het liefst 8 dagen.
geen uitgaansvakantie

ik hoop op jullie tips :D

Nathalie

Re: Goedkope vakantie naar de zon

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-10 17:27

Lastminute voor augustus kun je nu nog niet boeken. :+
T woord zegt het al, Last minute. ;) Gewoon een week of hooguit 2 weken van te voren de aanbiedingen in de gaten houden...

Bo_Y

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-10 17:28

wij gaan ivm met een verhuizing van 30 augustus tot 10 sptember weg. We hebben een tent geboekt in Italie voor 190 euro.

Ramooontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-10 17:31

Hoeveel heb je maximaal te besteden?

Voor €150 zit je al 8 dagen in Madrid of een badplaats in Turkijen. Hotels zullen niet top zijn maarja... En met een beetje research op het net kun je de meest rotte appels er wel uit halen.

Een roadtrip door Europa kan ook heel romatisch en avontuurlijk zijn. en wanneer je wat eten/drinken en een tent van huis meeneemt hoeft het helemaal niet duur te zijn. Als 1 van jullie een tankpas heeft is het helemaal voordelig

Anders zou ik je aanraden om een all in vakantie te boeken niet dat dit nu zo geweldig is maar dan heb je igg geen kosten meer aan eten en drinken.

En verder zou ik in september gaan als dat kan. De prijzen kunnen dan wel 60% tot 80% goedkoper zijn dan in het hoogseizoen.

Last minute hoeft trouwens helemaal niet goedkoper te zijn want vaak zijn de goedkoopste stoelen al vergeven aan de "vroegboekers". Wat wel heel goedkoop kan zijn is om naar Schiphol toe te gaan en daar nog 2 plaatsen voor een vlucht bemachtigen. Je weet alleen niet welk land van te voren en hebt dan natuurlijk ook nog niets geregeld voor accomodatie en dergelijke, is wel een leuk avontuur!
Laatst bijgewerkt door Ramooontje op 30-06-10 17:39, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-10 17:31

[LZP] > [BEU]

Cerilene_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-10 17:34

Kun je eventueel wachten tot na het hoogseisoen?
Doen wij ook altijd en gaan dan in september of oktober op vakantie. Niet overal is dan meer zongarantie, maar er is nog zat te vinden. Scheelt erg veel geld.
Een collega van mij is vorig jaar gewoon naar schiphol gegaan en gevraagd of er nog een plekje over was ergens heen diezelfde dag. Zat toen de helft goedkoper dan de rest in een superluxe hotel in Portugal.

liesJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-10 17:40

cerilene: dat hadden we ook in ons hoofd, maar wat als er niks meer is dan sta je daar, hweb je er net zo een zin in gaat het niet door...

Charis_xX

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-10 17:43

Kijk even op vakantieveilingen.nl?

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-10 17:43

Dan moet je er rekening mee houden dat het mogelijk is dat je niet gaat. ;) Maar volgens mij hebben ze altijd wel wat, je moet dan alleen niet teveel eisen hebben.

Als je trouwens na t hoogseizoen boekt scheelt het sowieso veel in de prijs.
Wij zitten voor 333 euro per persoon in een 5 sterren Ultra all in hotel voor 8 dagen. Wel zonder vluchten en in september.

Tatiane

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-10 18:20

Als je enige eisen "goedkoop, zon & eind juli/begin augustus" zijn, dan heb je echt wel keuze ten over. Zowat in heel Europa schijnt de zon in die periode en is het heel warm, dus je kan praktisch elk land kiezen. Dus: gewoon naar site van een lowbudget vliegtuigmaatschappij surfen, en kijken naar waar zij goedkoop vliegen. Polen, Hongarije, Bulgarije, Litouwen,... zijn landen waar het nog spotgoedkoop is om te verblijven en te eten ook. Mijn vakantie vorig jaar: 12dagen Polen kan voor 500€ (echt ALLES in: taxi, vluchten, trein/bus, inkomstickets van bezienswaardigheden, verblijf, al het eten en drinken, soeveniers,..)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-10 20:54

Kroatië is op sommige plaatsen nog zeer goed te doen :j Lekker warm, wel vrij druk in het hoogseizoen, maar als je de goede plekken daaruit pikt is het makkelijk te doen :) De munt is anders in Kroatië en toen ik daar was heb ik er zeer voordelig rond kunnen komen :) Maar ik betaal natuurlijk geen campingkosten en dergelijke :)

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-10 00:14

Kroatie is ook een vrij goedkoop land waar veel de zon schijnt. Wij zijn vorig jaar 17 dagen weggeweest en we zijn in de tweede week aardig wat uit geweest, zijn een hoop weggeweest en ikw as nog geen 1000 euro kwijt voor deze vakantie.. En dan heb ik alles meegerekend. Elke avond uit eten gaan, stappen, tochtjes, gewonde eten en drinken, snoep etc etc. :)

liesJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-10 08:25

bedankt voor de tips.

we gaan morgen even naar reisburo en op internet kijken waar we heen gaan/willen

Ra_chel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-10 08:27