Rome, Venetië en de weg daartussen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Colorado

Rome, Venetië en de weg daartussen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-10 16:01

wát moeten we nou écht zien. Wat mogen we écht niet missen op ons 2-weken-durende reisje naar Italië?
We zouden graag wat niet toeristische plekken, restaurantjes en gebouwen bezoeken.
Natuurlijk ook wat toeristische plekken, restaurantjes en gebouwen, maar die hebben we zelf over het algemeen al bedacht.
Ik hoop dat jullie ons kunnen helpen. :D
Alvast bedankt!

Loose

Re: Rome, Venetië en de weg daartussen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-10 10:04

hmm noord-italië ben k niet zo bekend mee.. :P
oke ik weet niet of ferrara erg toeristisch is, t is niet heel groot ofzo maar wel leuk dat er zoveel gefietst word. verder kom je (waarschijnlijk? weet niet wat jullie route is :P ) vanaf de po-vlakte in de bergen , misschien dat je daar kan kamperen. dan naar firenze denk ik? :P gaan jullie ook naar perugia? heel mooie studentenstad! :) misschien vanuit daar kan je naar orvieto gaan, een dorpje wat helemaal op n stuk rots is gebouwd.
meer weet ik zo eigenlijk niet te bedenken, heb n jaar in rome gewoond en ben er niet echt buiten geweest, heb ook meer met het stuk italië onder rome. :P

Colorado

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-10 11:28

Ah, heel erg bedankt! Precies op tijd, we gaan vanmiddag weg haha.
We gaan zeker langs Orvieto en Firenze(= Florence toch?). En kamperen in de bergen lijkt ons ook heerlijk. Ferrera is heel erg om, dus daar gaan we niet heen(we gaan door Oostenrijk) en Perugia weten we ook nog niet. Heel erg bedankt voor de tips in ieder geval :D

Gaaf trouwens dat je in Rome hebt gewoond, lijkt me echt heerlijk!