Canarische eilanden in november?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Letizia

Canarische eilanden in november?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-10 17:17

Beetje ver weg nog, maar toch :Y)

We zitten er sterk aan te denken om in november een weekje naar een van de Canarische eilanden te gaan.
Maar is dit nog goed te doen in die periode? Ik bedoel, is het er nog een beetje zomers dan en zijn er nog leuke dingen te doen? Of is het toch wel frisje en uitgestorven dan?
Welk eiland zal het leukste wezen? We willen lekker ontspannen en shoppen, keertje uitgaan zou ook leuk wezen, maar is geen prè :)

_Vanes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-10 06:44

In november is het nog steeds lekker warm en is alles nog geopend. Winter is ook hoogseizoen daar!...Ontspannen kan je op alle eilanden, maar voor te shoppen kan je het beste naar de grotere eilanden gaan! (La Palma, Tenerife, Gran Canaria)...persoonlijk vind ik Tenerife het leukste, vooral de rit omhoog naar de vulkaan de Teïde. Als je van waterparken houdt is Siam Park erg leuk!

Fitzroy

Re: Canarische eilanden in november?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-10 06:37

Op de Canarische eilanden moet je het treffen is mijn ervaring. Het ene jaar kun je prachtig mooi en warm weer hebben, het andere jaar is het in dezelfde periode nat en kouder.
Het is daar juist in de winter hoogseizoen. De gemiddelde leeftijd ligt wel wat hoger :D

Daantje1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-10 06:45

Ik ben op verschillende eilanden geweest. Mijn voorkeur gaat ook uit naar Tenerife.
Mooie natuur en leuke toeristen. Gran canaria was niet zo mijn ding.
En qua weer moet je gewoon beetje geluk hebben. Maar het is zoiezo altijd beter dan hier ;)

Winddancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-10 06:50

Hier nog een liefhebber van Tenerife :D

Wij hadden toen in November nog heerlijk weer. Hebben ook gewoon buiten kunnen zwemmen, zonnen etc.
Maar hebben ook wel eens een dagje wat minder weer gehad (af en toe een buitje).

Persoonlijk ga ik liever in het najaar/winter, dan in de zomer :j

xxappiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-10 11:27

Wij zijn er 10-12 jaar geleden heen geweest, 14 dagen met kerst. Ik kan me niet veel meer herinneren maar wel dat we met kerstliedjes aan het zwembad lagen. Heerlijk weer dus! Het was er ook gewoon druk. Alleen je mocht niet in de zee zwemmen omdat het water te wild was (open oceaan + winter).
Alleen toen we goed en wel thuis waren was het eiland zo'n beetje weggespoeld :+

Je moet dus maar net geluk hebben met het weer denk ik.

Suuskipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-10 14:42

Prima te doen nog hoor in november!

Ik vond persoonlijk La Palma errug mooi, is het groenste eiland van de groep :+:

fjordnina

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-10 14:51

La Palma zou ik in november niet doen. 57mm regen in die maand is nu niet echt aanlokkelijk lijkt me.

Fuerteventura gaat ongeveer gelijk op met Gran Canaria qua regen en temperatuur en dat is wel aangenaam.

Het is maar net waar je van houd.

First_Unique

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-10 01:44

TENERIFE!!!!!!

Het schijnt als je op Tenerife bent geweest, je Grand Canaria vreselijk vind... Ik weet het nie ben alleen op Tenerife geweest, 3 weken geleden voor de 2e x in een jaar tijd... Geweldig daar!!!

Zo heerlijk ontspannen, leuke mensen, goede restaurantjes, voor een prijsje waar je u tegen zegt, echt helemaal niet duur, fijne temperatuur, vanalles te doen en te zien...

ohja, en kies je voor tenerife, je MOET dan op het terras van Restaurant: Bier Pinte gaan zitten.. Heb me ziek gelachen daar met 2 entertainers, Raffa & Toni, zijn 2 broers, zetten daar de boel gruwelijk op stelten, heerlijke mannen zijn dat!! :D :D

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-10 12:40

Nou ik ben zowel in Gran Canaria geweest als in Tenerife en ik moet zeggen dat GC mij beter beviel eigenlijk. :)
Ik vond de natuur in GC werkelijk adembenemend. We hebben daar heerlijk rondgereden met onze huurauto.