Waar naartoe op vakantie?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

WolinLotte

Waar naartoe op vakantie?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-10 04:48

Beste bokkers,

Vriendin en ik zouden een weekje naar Rome gaan, helaas een kapotte auto en dus de nodige onkosten gooien roet in het eten... daar Rome heel erg duur is en als je Rome wilt zien, moet je dat doen zonder beperkingen vind ik :) .. Maar niet getreurd, Rome bewaren we voor een beter tijdstip :P .. Maar we willen wel graag een lekker weekje weg..

Een lekker bijkomweekje na een druk jaar, geen reiswaardig-hoogstandje, gewoon een lekkere week op een leuke plek, want we zijn dan allebei afgestudeerd.

Wie weet een leuke plek waar twee vriendinnen van 25 en bijna 21 jaar naartoe kunnen?
-Strand/zwembad
-6/7 dagen
-cultuur/natuur
-Leuk om te stappen, maar het moet absoluut geen Chersonisoss zijn :+
-inclusief vlucht
-Leuke bezienswaardigheden en activiteiten
-inclusief ontbijt

Rond de 300/350 euro..

Wie is wat leuks tegengekomen? We zijn zelf ook wel aan het zoeken, maar wie weet hebben jullie wat leuks gezien! ;) Wij dachten zelf aan Griekenland o.i.d.

Brand los!!! :D

CoriienRN

Re: Waar naartoe op vakantie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-10 07:47

Lotte zo iets zoek ik dus ook!

griekenland is nu el goedkoop.. maar of het dan ook kwa eten goed zit weet ik ook niet..

Jeaulijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-10 07:54

Misschien zouden jullie via Ryan Air naar Barcelona ofzo kunnen en zelf een appartement zoeken.. Verdere vakanties incl vlucht zijn er niet echt rond de 350 euro. Als dat wel zo is, laat het me weten :p haha. Of jullie zouden moeten wachten en een last minute boeken, paar daagjes voordat je weggaat. Al weet ik niet of dat in het hoogseizoen echt veel scheelt. In het voorjaar kan je bijna voor de helft van de werkelijke prijs.

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-10 09:41

Jeaulijn haha nou die zijn er wel hoor ;) .. en helaas is het geen voorjaar meer :) .. had ook niet gekunt met het afstuderen..

Ben gewoon benieuwd wat voor leuke plekjes er gevonden zijn, misschien zijn er al mensen geweest naar een leuke plek of hebben ze reeds geboekt :) .

Corien, Griekenland lijkt me echt heerlijk inderdaad.. ben nu ook wat aan het zoeken rondom Turkije, al trekt dat mij minder... maar wie weet ;) .

samloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-10 09:45

Wij wilde ook naar turkije, maar daar denken ze dat er dit seizoen meer terreur dreiging zal zijn in de toeristenplaatsen. En dat houd mij tegen, ookal is het uiteindelijk niet zo. Als ik zoiets lees of in nieuws hoor, dan ga ik er niet heen. Dan ben ik een bangerd met mn kindertjes! :o

Ik zit te deneken aan hongarije

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-10 09:47

Is Bulgarije, Zonnestrand of Goudstrand niks? Hoor ik goeie verhalen over en het schijnt er erg goedkoop te zijn!!

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-10 10:10

AB, oh dat ken ik helemaal niet! Ik ga eens even googlen!! Heeft Bulgarije een beetje mooi weer trouwens?

Hmmm... van dat soort berichten word ik ook niet zo vrolijk samloes := ... Nee, dat houdt mij ook tegen..

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-10 10:27

Volgens mij is het in Bulgarije redelijk mooi weer altijd in de zomer...
Ben er zelf nooit geweest maar een aantal vrienden wel, met verschillende vakanties en allemaal super goeie ervaringen daar!

En ook over Kroatie hoor ik goede verhalen! (y)

manonlalala

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-10 10:29

Kroatie! In Medulin bijvoorbeeld, Daar ga ik heen met vriendinnen. Was er zelf niet op gekomen, maar heb op internet gekeken en het is er echt heel mooi! Bij de kust, 10 minuten lopen naar het centrum, goede uitgaansgelegenheden, ideaal!

Soprano

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-10 11:56

Mallorca, eiland aan de Spaanse kust, daar ga ik met enkele vriendinnen in september naartoe!