Mijn opa en oma zijn in augustus 50 jaar getrouwd. Wij willen ze en leuke steden trip geven maar ze hebben al zo veel dingen gezien en bezocht. Daarom hier even een topic. Misschien weten jullie nog leuke originele ideeen voor een leuke hotspot!
Wenen is erg mooi, Barcelona, Stockholm het is maar net wat ze leuk vinden. Mijn opa en oma gaan nu al jaren elk jaar naar Mechelen dat vinden ze erg mooi.
Verona in Italië, met een coloseum net als in Rome én: Het balkonnetje van Romeo en Juliet! Vriendlied en ik hebben ons briefje ook opgehangen, op de muur vól briefjes, romantsicher kan niet
Ze houden van van alles, dat is zo moeilijk. Het zijn cultuur snuifers maar natuur vinden ze ook erg leuk. Ze zijn al zo een beetje overal geweest daarom zoek ik iets unieks
Verona in Italie klinkt ook leuk!
__danielle__
Geplaatst: 26-06-10 15:16
en Tsjechie?
Praag is een erg mooie stad, en je zit vlakbij gigantisch mooie natuur!
Venetië vond ik ook een erg mooie stad maar niet erg schoon! Verona is ook zeker aan te raden en vond Parijs ook wel erg leuk. in Italie de toren van Pisa? Milaan... Wenen...
oke wel een paar leuke dingen al gehoord, maar het is niet de bedoeling dat we ze naar een heel toeristische plek sturen, want dat hebben ze 99% zeker al gezien. Zoek dus echt iets unieks!
Krakow is een ontzettend mooie stad. Vriendelijke mensen, niet te toeristisch, mooi onderhouden en een leuke sfeer. Ademt cultuur, zo te zeggen. Vanuit daar kun je ook mooi naar echt ontzettend mooie dorpen als Zakopane en dus ook de bergen in. Een aanrader
Als ze meer van warmte of een hele andere cultuur dan de Oostblok/Europese cultuur houden: Istanbul. Echt een mengelmoes, maar voelt bijna niet meer Europees. Prachtig!
En iets dichter bij huis: 3 van mijn favoriete steden blijven Berlijn, Hamburg en München. Wel vrij toeristisch, maar zeker de moeite waard om rustig te bekijken.
Succes!
Neej