Zoals de titel vraag: wie weet een leuk vakantieland net buiten het hoogseizoen (rond eind augustus/september dacht ik zelf)? Voordelig vliegen, niet te duur enz. Lekker zonnetje, bijbruinen, zwemmen, strand, leuke doe-dingen (niet toeristische, mag light versie toeristenattractie zijn )
Waar, welke maatschappij, welk hotel enz? Het gaat om een vakantie voor samen met mijn man, zonder kids (die blijven lekker bij opa en oma, saampies eropuit).
Thanks!
Anoniem
Geplaatst: 25-06-10 19:05
[LZP] > [BEU]
Griekenland? Met Swiss Airways, Olympic Airways of KLM. En dan een van de minder bekende eilanden?
Egypte en Turkije! Alhoewel ik 2 x buiten het seizoen in Egypte ben geweest, een keer in januari en een keer in februari, daar is niet zo heel veel te zien buiten de hotelzones! Tenzij je een Nijlcruise gaat doen, of een langere excursie naar Cairo of Luxor!
Gewoon even wat sites af met aanbiedingen: sunweb, jiba, vaya, neckermann enz enz. Een pakketreis is meestal veel goedkoper dan wanneer je alles zelf gaat regelen naar deze bestemmingen.
Ja ben niet zo bekend met vliegreizen enzo En geregelde vakanties, we gingen altijd bij dinnie in France of met auto weg, vandaar. Ik ga het eens uitzoeken.
Cyprus! Best betaalbaar (ben bij Kefalos Beach village hotel geweest) en errug mooi om te zien! Niet TE touristisch maar genoeg te doen/zien
M_ichje
Geplaatst: 05-07-10 08:07
Eigenlijk zijn alle noord-Afrikaanse landen ook buiten het seizoen nog lekker warm. Ik ben een keer buiten het seizoen naar Marokko geweest en dat was nog heerlijk!
Israël is ook warm buiten het seizoen, maar dan moet je denk ik toch wel een beetje naar het zuiden gaan.
Ook de Canarische eilanden, Malta en Cyprus zijn inderdaad aan te raden.
Hoe toeristisch het is hangt ook af van de plaats op het eiland/ de plaats in het land waar je zit.