Vakantieveilingen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Niicole__

Vakantieveilingen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-10 11:50

Hoi!

Ik wil mijn vriend graag verassen met een weekendje/midweekje weg, het liefst naar een hotel dicht bij het strand.
Nu kwam ik terecht op vakantieveilingen.nl, maar hoe gaat dit in zijn werk? :)
En heeft iemand ervaringen met vakantieveilingen.nl?

Kan ik dan zelf kiezen welke datum we weg gaan? (want ik wil graag in zijn vakantie weg).

Alvast bedankt!

misz_irene

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-10 11:55

De bedoeling is dat je bied op bepaalde vakanties of uitstapjes, het hoogste bod krijgt de vakantie. Als jij dat hoogste bod hebt ben je verplicht het ook te betalen.
Vaak staat er een datum bij wanneer deze vakantie geldig is. Ook zou ik goed kijken of er ook 'kleine lettertjes' bij staan vaak bieden ze de vakantie goedkoop aan maar moet je daarnaast nog wel zelf ontbijt/diners of vliegreis.
Soms staan er hele leuke en goedkope dingen bij zelf zijn wij een weekeind naar slagharen geweest voor 25 euro met 6 personen.
Meestal zijn die dagen dat de vakantie geldig is niet in de zomervakanties maar ja je moet er tegen aan lopen.
(Tip als je iets leuks ziet bied dan snachts dan zijn er minder mensen op de site).

mbkaatje

Re: Vakantieveilingen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-10 14:00

Toevallig ook net eens gekeken. Mijn collega had een midweekje gekocht voor haar ouders.
Er staat per item op voor welke periode het is.

Goeie tip trouwens, om 's nachts te bieden.