Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
C_arola schreef:Ik zie net in deze topic Onderwerp: vakantie met dolfijnen.. dat je in Curacoa met dolfijnen kunt zwemmen, misschien is dat wat voor jullie
LiSSy schreef:de struisvogelfarm is erg leukdaar vlakbij ligt de aloe vera plantage, dus die kan je op 1 dag pakken.
dagje naar westpunt is ook erg mooi, evenals de grotten van hato
verder kan je ook nog quad rijden en is er op dinsdagavond altijd filmavond op mambo beach
Bellona_K schreef:Misschien niet zo'n leuk onderwerp, maar wel een belangrijke tip: ga 's nachts nooit naar het strand. Stel je bent een leuke jongen / meisje tegengekomen, en je willen een romantische strandwandeling maken (of wat dan ook), doe dit gewoon echt niet. Er is een crimineel drugscircuit op Curacoa, en 's nachts komt de drugs binnen via bootjes het eiland op. Er zijn serieus jonge mensen verdwenen en niet meer teruggevonden omdat zij op de verkeerde tijd op de verkeerde plek waren. Die drugskoeriers ruimen mensen die iets hebben gezien uit de weg.
Hier wordt ook vaak voor gewaarschuwd.
SheMellon schreef:Wij vertrekken woendag voor 8 dagen CuracaoIk kan echt niet wachten!Ik heb vast een dolfin encounter geboekt.
Olrike..meer foto's en info zijn heel welkom hoor!![]()
Hoe verging jullie het tijdsverschil?Ik verwacht niet zoveel problemen omdat wij regelmatig nachtdienst draaien enzo.
charissiej schreef:Ik ben vanochtend terug gekomen van een 16 daagse vakantie in Curacao! Tja, een heerlijk eiland om tot rust te komen en wat uitstapjes te doen! Lekker klimaat alleen hadden wij vanwege het orkaanseizoen toch nog aardig wat dagen regen gehad, en jah daar hoop je natuurlijk niet op als je naar Curacao gaat,maar het zijn de spelingen van de natuur. Het zwemmen met dolfijnen was fantastisch! OW, wat heb ik daar van genoten! Geweldige dieren! Ook de struisvogefarm was erg leuk, en het eten erg lekker!Film avond op mambo is leuk, eilandtourmet de grotten van Hato,kruidentuin en boka pistol is wel de moeite waard als je geen auto wilt huren. Wel vind ik het een eiland wat absoluut niet mooi is, overal ligt afval en er is veel dor land, logisch met dit klimaat. Wel zijn de stranden super mooi! Tja, geen eiland om heel veel te doen en te genieten van al het moois, maar zeker een eiland wat de moeite waard is vanwege de mentaliteit, het weer en de stranden! Ik kom zeker nog eens terug, wel wil ik het dan met Aruba combineren, dit deden veel mensen en dat lijkt me ontzettend leuk!