Wenen! hoe, wat, waar, wanneer

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Thats_Me

Wenen! hoe, wat, waar, wanneer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-10 20:42

Ik wil eigenlijk al heel lang eens een bezoek brengen aan Wenen. Lijkt mijn zo'n mooie stad! Alleen heb ik nog niet zoveel reis ervaring. Vandaar dat ik graag de ervaringsdeskundigen om tips om vragen :D

Wie is er al eens in Wenen geweest en kan mij goede tips geven. Ik reis waarschijnlijk wel alleen en het zal ook de eerste keer zijn dat ik alleen op vakantie ga.

Zou graag van alles willen weten over de manier van reizen (trein, vliegtuig, bus, auto).
Wat echt aanraders zijn (spaanse rijschool, schonbrunn, dierentuin, praterpark etc.)
Wanneer de beste periode is om te reizen
Waar de leukste hotelletjes/restaurantjes zitten.
En ook de prijs heb geen grote pot geld gevonden dus beetje schappelijk zijn qua prijs. Mag voor 3 dagen maar ook voor langer ;)

Barst maar los!

Suomi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-10 21:25

Ik ben mijn zusje gaan opzoeken toen zij in Wenen stage liep. Spaanse rijschool, Schonbrunn, Hundertwasserhaus en Sisi-museum zijn toch dingen die je gezien moet hebben. Prater vond ik een grote tegenvaller :o Bezoek ook het 'tuinhuisje' van Schonbrun en ga daar naar het uitzichtpunt. Beslist de moeite waard!

Wij zijn in oktober geweest. Als je rond de kerst gaat, heb je ook de kerstmarkt in Wenen.