Stumper_ schreef:We zijn niet in het bezit van een rijbewijs en hebben bedacht om onze vervoersdagen met interrail te doen, dat zou het goedkoopst uitkomen. We slapen in youth hostels. Ehm, ja dat is de praktische informatie van dit alles denk ik.
Een InterRail goedkoop? 3 dagen door Engeland treinen is volgens de NS 126 euro... dat vind ik niet goedkoop 
Gaan jullie met het vliegtuig of met de boot? Welke treinroutes moeten jullie dan afleggen?
Er vanuitgaande dat je met het vliegtuig gaat heb je de route Liverpool-Manchester, Manchester-York, York-Liverpool per trein.
Liverpool-Manchester - ong. 10 pond
Machester - York - ong. 22 pond
York - Liverpool - ong. 35 pond
De treintickets kunnen de helft goedkoper als je van te voren je kaartje al koopt voor een specifieke trein ('advance'). Zie website National Rail.
Deze treinkaartjes zijn bij elkaar ongeveer 80 euro. Dus veeel goedkoper dan een InterRail pas 
Ik denk dat dit ook goedkoper is dan een Engelse variant van de InterRail. Ik weet namelijk dat ik 4 dagen in Schotland vrij kon reizen (binnen 8 dagen) en dat kostte iets van 150 euro.