Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
mas_ schreef:Tja dan ben je gewoon laat met online inchecken. Dit kan normaal gesproken al twee weken van tevoren.Er staan geen stoelnummers op de tickets.
Je hebt sowieso wel een stoel, maar ik wil graag naast mijn vriendin zitten omdat het mijn eerste keer vliegen is en ik het best wel een beetje eng vind.
Manon_ schreef:mas_ schreef:Tja dan ben je gewoon laat met online inchecken. Dit kan normaal gesproken al twee weken van tevoren.Er staan geen stoelnummers op de tickets.
Je hebt sowieso wel een stoel, maar ik wil graag naast mijn vriendin zitten omdat het mijn eerste keer vliegen is en ik het best wel een beetje eng vind.
mas_ schreef:Er staan geen stoelnummers op de tickets.
Splash_ schreef:Manon, ik werk zelf op SPL. En geloof me, het is echt een uitzondering dat een vlucht in deze periode helemaal vol zit
mas_ schreef:Ik heb transavia gebeld en zij zeiden dat ze nog niet van Bizztravel (reisorganisatie waar we hebben geboekt) de passagierslijst hebben ontvangen.
We moeten morgen dus gewoon naar de incheckbalie gaan en daar inchecken en dan gaat alles goed komen