Na het reizen in Thailand, gaan we het nu toch maar wat dichter bij huis zoeken en ga ik vandezomer een week naar Rome met een vriendin! Heb er echt heel veel zin in
.. Ik wilde eerst niet op vakantie, maar het leek ons toch wel lekker om na ons afstuderen een weekje (of 5 tot 6 dagen) Rome op te snuiven.We gaan in augustus, dus dat zal wel lekker warm zijn..
Wie weet er een leuk hotelletje met een zwembad? Uiteraard kan ik googlen, maar wie weet heb jij wel in een superleuk hotelletje geslapen, met een lekker zwembad erbij, dicht bij alle bezienswaardigheden, winkeltjes en restaurants!!
Ben erg benieuwd.. En dan het volgende..
De bezienswaardigheden
..Uiteraard willen we het Vaticaan bekijken, maar wat zijn nu de dingen die we ook écht moeten bekijken in Rome? En hebben jullie een gids gebruikt of iets? Of hoe hebben jullie dat gedaan?
Wil het allemaal graag gaan bekijken, maar ook weten waar het vandaan komt en een beetje de historie er vanaf weten
.. Voor Thailand had ik een Lonely Planet aangeschaft, echt superhandig, maar weet iemand een leuk boekje wat handig is voor 5 dagen Rome? Uiteraard heb ik het Bernini-mysterie ook maar eens van het stof ontdaan
...Ik ben erg benieuwd naar jullie ervaringen en tips!!

) en dan kan je een treintje erheen nemen. was vroeger aan zee dus alle overblijfselen van de haven zijn er nog en je mag overal ook op en in enzo.