Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
)

. Maar verder is het er natuurlijk overdag heerlijk warm, ik geloof dat het er om 's avonds 7 uur weer donker is ofzo? Hun moesten dan vooral vroeg eruit en dan tegen 14 uur ofzo waren ze klaar vanwege de hitte en dan nog lekker de middag voor jezelf.
, is al een paar jaar geleden. 
Lekker dichtbij alle uitgaansgelegenheden.
Samen met hun 3 kinderen. Over de criminaliteit.. Mijn buurvrouw zegt het is ook maar net wat je zelf uitstraalt..Zij vond het in het begin nog wel eens eng om te gaan pinnen als er locals om haar heen stonden, ging ze gerust een automaatje verder. En reed ze savonds alleen met de ramen dicht en deuren op slot in de auto, En vooral ook niet stoppen voor iemand. Want ja hun hun zijn helaas ook overvallen. Maar dat kan je hier ook gebeuren! Ik heb ze nu 2 x opgezocht en ik ben echt verliefd op het eiland. Gaan volgend jaar zeker weer heen en als het aan mij vriend ligt een enkele vlucht

Dat vond ik toch wel echt minder. Maar als je gewoon goed oppast is er niets aan de hand.
) erg heb geërgerd aan het "Ja, ik kom om 2 uur. Kan ook 5 uur zijn. Of misschien zie je me na 8en. En anders kom ik morgen wel!".