Mexico 2010

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xxJacqyxx

Mexico 2010

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-10 10:33

Hallo allemaal!

Wij willen waarschijnlijk dit jaar naar Mexico toe met vakantie. We zitten te denken aan oktober.

Wie is er weleens in Mexico geweest, en hoe vond je het daar? Wat is een must om te bezoeken en/of te doen?

Alvast bedankt voor alle reacties!

Ntlie_

Re: Mexico 2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-10 13:50

Oh ik ben jaloers! :oo
Ben vorig jaar in Mexico geweest, wat een geweldig land is dat zeg. <3

Ik heb aan de Caribische zee gezeten, in Playa del Carmen om precies te zijn. Erg gezellig stadje, wel veel hotels maar niet zo kolossaal en onpersoonlijk als Cancun. Ik zat in hotel 'Viva Wyndham Aazteca'. Een van de wat goedkopere hotels, maar echt súper goed! :j Heerlijk eten, prachtige kamers, aardig personeel. Heb echt alleen maar lof over dit hotel. +:)+

Ik ben twee weken geweest en naast lekker op het prachtige strand hangen, hebben we ook nog enkele excursies gedaan...
Zo zijn we een dagje naar Chitzen Itza geweest. Erg warm, maar zéker de moeite waard! :j
We zijn ook een dagje naar Xcaret geweest, dat is een ecologisch natuurpark niet heel ver weg en daar kan je rustig een hele dag vertoeven. Dierentuin, shows, strand.. Je noemt het, zij hebben het! :D Wel duur, maar zeker de moeite waard.
Als laatste excursie hebben wij met dolfijnen gezwommen bij Delphinus. Ook erg duur, maar een geweldige ervaring. :+:

Oh en als je van stappen houdt, ga dan naar Coco Bongo! Geweldige discotheek met show etc! Wij zijn in Playa del Carmen geweest, maar in Cancun hebben ze er ook een en wellicht verder in Mexico ook wel? :)

Echt, het was zo'n toffe en geweldige vakantie, zou echt nog wel eens terug willen.. :j

Ntlie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-10 13:52

Cadaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 11:40

houd wel rekening met het orkaanseizoen, oktober valt hier ook nog in