Emigreren

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

KingMarco

Emigreren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-10 23:52

Zijn er ook mensen die in hun eentje zijn geemigreerd ?
Zelf zou ik erg graag naar t zuiden van Frankrijk verhuizen.

petroushka

Re: Emigreren

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-10 00:40

Ik woon al jaren niet meer in NL en woon nu al die jaren al in verschillende landen, mijn insziens is het geen probleem als je er zelf geen probleem van maakt! Ik heb geen ervaring met emigreren of wonen in Frankrijk, maar ik weet wel van anderen in mijn omgeving dat de Fransen niet altijd erg toegankelijk kunnen zijn. Als je ergens alleen naartoe gaat krijg je vaak sneller aanspraak met anderen en wordt je sneller opgenomen door de lokale bevolking.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-10 09:52

[MW] >> [BI]

Gerbenfroh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-10 10:45

Ik heb ook al in mijn eentje steeds een halfjaar in een ander land gewoond. In Parijs heb ik ook gewoond, maar ik had echt een bloedhekel aan die fransen. Al zijn Parijzenaars weer een heel ander slag dan zuid-fransen....

Ik zeg; doen! Bevalt het niet, kan je altijd nog terug.

Ragebol1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-10 10:50

Ik ben zelfs 2 keer geemigreerd.
Eerst van Nederland naar Singapore. Mijn vriend moest daar voor zijn werk naar toe.
We hebben daar ongeveer een jaar gewoond.
Het was heel erg leuk. Een hele andere cultuur, een heel ander leven.
In Singapore hebben we besloten dat zodra zijn tijd er daar op zat, we de ruimte wilden opzoeken.
Nu wonen we in Duitsland. In een huis met stallen erbij, grote tuin en weidegrond.
Ik heb er geen seconde spijt van gehad.

marsyl

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-10 10:57