Pff, ik zie echt wit van woede, dus wil graag jullie mening en eventuele ervaringen...
In juli wil ik terug vliegen van Rome naar Nederland; Heb dan reeds een half jaar in Rome gewoond, dus veel bagage zoals jullie wel zullen begrijpen

Anyway...
Ik geboekt via cheaptickets, vlucht van fiumicino naar dusseldorf met de maatschappij easyjet.
Goed betaalbaar, een euro of 60 in totaal.
Ik wilde 2 koffers inchecken, dus bij de boeking op de site van cheaptickets 2 koffers ingevuld.
bij 1 koffer staat: 1 koffer (20 kg totaal) 11 euro
bij 2 koffers staat: 2 koffers (max 20 kg totaal) 22 euro
en dit gaat zo door tot 8 koffers.
Nou, ik wilde graag 2 koffers meenemen, dus 2 koffers aangeklikt en de vlucht geboekt...
Hoor ik vandaag tot mijn allergrootste verbazing dat je dus 20 koffers mag meenemen, maar samen mogen ze max 20 KG wegen!!!
Nou, dit is toch van de zotte?
Ik heb al gekeken en op de site van cheaptickets staat niks, noppes nada...
En als er staat 2 koffers, max 20 kg dan verwacht je toch de koffers per stuk 20 kg totaal mogen wegen?
Waarom kan je anders in hemelsnaam 8 koffers pp inchecken? Hoe wil je 20 kg over 8 koffers verdelen; In elke koffer 1 paar sokken oid?
Nou, ik ben iig laaiend, dit is gewoon het niet fatsoenlijk verstrekken van informatie...
Wat vinden jullie hiervan?
Overigens heb ik al gekeken naar de annuleringsmogelijkheden, maar dan moet je alleen al 50 euro aan cheaptickets betalen en daarnaast nog de bedragen die de vliegmaatschappij vraagt.
Nu betekent dit voor mij dus een bijzonder duur reisje.
2 koffers die bij elkaar 20 kg mogen wegen, maar wel spullen waar ik bijna 3 koffers (volle) voor nodig heb.
Nu moet ik dus alles in dozen op gaan sturen, wat mijn vlucht (enkele reis Rome-Dusseldorf) zo'n 150 euro gaat kosten.