Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anne. schreef:Het is natuurlijk algemeen bekend dat de aswolk ontzettend veel problemen oplevert voor het vliegverkeer. Afgelopen weekend werd er bekend gemaakt dat de laatste uitbarsting 2 jaar heeft geduurd, en dat deze uitbarsting ook nog wel eens een aantal maanden of jaren kon duren.
ikdoemaarwat schreef:hmmm aswolk + griekenland in economische crisis
ik zou lekker eieren voor mijn geld kiezen
zap schreef:Maar ts, volgens mij krijg je dus gewoon je geld terug. Lukt het nu allemaal niet op het laatste moment, dan zoek je toch op het laatste moment een andere last-minute die te bereiken is met de trein/boot/bus? Koffers zijn dan al gepakt, geld is weer terug
.
Tenminste dat is wat ik zou doen denk ik.
[edit] ik moet ook altijd lachen om ons Nederlanders die zich nu al druk maken over ruim 2 maanden. Waarom zit er geen aan/uit knopje op die vulkaan
.
Kapathos is leeeeeeeuuuuuuuuuuk. Vriendin ivan me is er geweest!
zap schreef:Als je in een vakantieoord zit en/of op de griekse eilanden valt het allemaal best mee hoor. En daarbij is het ook daar dat je het met zijn tweeen moet doen
.
Mijn kan je overal neerzetten, heb al vanalles meegemaakt als het gaat om vakanties en het is altijd lachen/gieren/brullen. Maar inderdaad als je gaat lopen stressen om oorlogtaferelen, aswolken, stakingen...dán wordt je vakantie inderdaad geen vakantie.
Vakantie is genieten en maak er dan ook wat van. Always look on the bright sight of live...tudum tutumtutudemtudem...
Ilsemarie, wat ik hiermee wil zeggen is dat je er heel veel andere aspecten bijtrekt die er niks mee te maken hebben. Fantastisch dat jullie het leuk hebben gehad en dat jullie niet persé ver weg willen.... andere mensen willen dat misschien juist wel
Maar ts, volgens mij krijg je dus gewoon je geld terug. Lukt het nu allemaal niet op het laatste moment, dan zoek je toch op het laatste moment een andere last-minute die te bereiken is met de trein/boot/bus? Koffers zijn dan al gepakt, geld is weer terug
.
Tenminste dat is wat ik zou doen denk ik.
[edit] ik moet ook altijd lachen om ons Nederlanders die zich nu al druk maken over ruim 2 maanden. Waarom zit er geen aan/uit knopje op die vulkaan
.
Kapathos is leeeeeeeuuuuuuuuuuk. Vriendin ivan me is er geweest!