Leuke camping in NH?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

qt_shetties

Leuke camping in NH?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-10 23:08

Pffff, ja ja, het is zo ver............ Ik ga dit jaar creperen euhm camperen :o
Echt totaal niets voor mij, maar toch gezellig een lowbudget vakantie met mijn beste vriendinnetjes en onze hondjes. We hebben een Sta- caravan/ caravan
We willen in Noord-Holland blijven, leuke routes om met de hond te doen, en wat ik heeeeel belangrijk vind, schone douches en toiletten, en niet te hoge prijs. Het hoeft dus geen jongeren camping te zijn, want we zitten ook niet echt te wachten op bierzuipende studentjes de hele dag.

Wie o wie heeft er leuke tips?

Nadia
Oppermuts

Re: Leuke camping in NH?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-10 23:10

LZP --> BI

Klis

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-10 23:21

Ik ben vorige zomer met vriendinnen naar Bloemendaal (Kennemer duincamping de Lakens) gegaan. Je zit vlakbij het strand, kan ook zo naar Zandvoort fietsen, en ik denk dat je er vast wel kan wandelen (hebben wij niet gedaan maar moet kunnen :+ Je zit in de duinen) Wat betreft de douches en wc's: Ik vond het prima! Ik ben altijd heel pietluttig met schone douches e.d., maar ik was heel tevreden. Wij waren met de tent, en we stonden vlakbij zo'n wc-huisje, maar er was ook nog een grote gebouwtje met douches en wc's. Ik weet niet of ik de site mag geven maar ik doe het lekker toch :P :http://www.kennemerduincampings.nl/nl/lakens/kamperen.lp
Het was trouwens ook nog redelijk low-budget.
(Wat betreft de bierzuipende jongeren: Er is en jongerenveldje, waar ze zo ongeveer 24/7 muziek draaien, maar dat ligt redelijk afgelegen, en daar heb je totaal geen last van)

qt_shetties

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-10 23:23

Klis schreef:
Ik ben vorige zomer met vriendinnen naar Bloemendaal (Kennemer duincamping de Lakens) gegaan. Je zit vlakbij het strand, kan ook zo naar Zandvoort fietsen, en ik denk dat je er vast wel kan wandelen (hebben wij niet gedaan maar moet kunnen :+ Je zit in de duinen) Wat betreft de douches en wc's: Ik vond het prima! Ik ben altijd heel pietluttig met schone douches e.d., maar ik was heel tevreden. Wij waren met de tent, en we stonden vlakbij zo'n wc-huisje, maar er was ook nog een grote gebouwtje met douches en wc's. Ik weet niet of ik de site mag geven maar ik doe het lekker toch :P :http://www.kennemerduincampings.nl/nl/lakens/kamperen.lp
Het was trouwens ook nog redelijk low-budget.
(Wat betreft de bierzuipende jongeren: Er is en jongerenveldje, waar ze zo ongeveer 24/7 muziek draaien, maar dat ligt redelijk afgelegen, en daar heb je totaal geen last van)

Hey meid, thnx voor de tip! Zal het even in de "groep" gooien :D
Mijn vriendinnetje woond in'Ijmuiden, dus het ligt dan praktisch bij haar in de achtertuin, weet niet of ze dan het "ben ff weg geweest gevoel" heeft gehad.