Stakingen/aswolk enz.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Fitzroy

Stakingen/aswolk enz.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-10 20:00

Wat ik me nu afvraag is hoe het in zijn werk gaat als je op een bepaalde datum gepland staat om te vliegen en dat is niet mogelijk vanwege een aswolk of zoals nu in Griekenland stakingen van de luchtverkeersleiders.
Zeker charters vliegen op de kleinere Griekse bestemmingen hooguit 2 x per week, bij sommige zelfs maar 1 x. Komt je reis dan te vervallen of schuift dat op?
Heeft iemand hier ervaring mee?

Ik kan er op de sites van de diverse touroperators niets over vinden.

Lolacabana

Re: Stakingen/aswolk enz.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-10 12:33

Stakingen in Griekenland? Maar ik moet volgende week op vakantie! Ik ben ook wel heel benieuwd hoe dit werkt.

mbkaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-10 13:57

Mijn man zit al enkele dagen vast in Dublin door de aswolk. Hij kon via de vliegtuigmaatschappij steeds kosteloos omzetten.

De stakingen in Griekenland zijn geloof ik voor nu weer over en is het vliegverkeer weer op gang gekomen. Maar als je er last van hebt, zou ik telefonisch contact met de touroperator opnemen. Of in ieder gval de instelling waar je alles geboekt hebt.

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-10 09:20

Ik zit met hetzelfde dilemma. Die stakingen zijn laatste tijd toch wel regelmatig en verwacht ook dat er nog wel nieuwe zullen komen.
Dus wel of geen Griekenland dit jaar?

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-10 13:15

Als je nog niet geboekt hebt, zou ik het risico niet nemen. Wij hebben al geboekt en moeten dus afwachten hoe het allemaal gaat verlopen in Griekenland.