CitizenM Amsterdam Airport?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Steentje

CitizenM Amsterdam Airport?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-10 14:30

Ik wil vriendjelief graag verrassen met een weekendje weg. :)

Nu heb ik via Hotelspecials.nl een supergaaf hotel (CitizenM) dichtbij Schiphol gevonden, en het klinkt super qua prijs- en kwaliteitsverhouding. :j

De aanbieding in totaal is voor;

* 2 nachten in een luxe kamer (De luxueus ingerichte citizenM kamer heeft een unieke lay-out, innovatief gebruik van ambient led verlichting, de beste materialen en technologie. Alle kamers zijn voorzien van een groot kingsize bed met kussens en linnen van de hoogste kwaliteit. Daarnaast heeft elke kamer een krachtige rainshower, lcd televisie, gratis filmkanalen (on demand), gratis WiFi, touchscreen Philips moodpad om de gehele kamer te bedienen en goede geluidsisolatie).
* Uitgebreid ontbijt
* Reserveringskosten

230,50 EUR.

Vinden jullie dit veel geld?
En heeft iemand ervaring met het 'CitizenM Amsterdam Airport' hotel? :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-10 14:32

Ik vind het best veel geld voor 2 nachten ja := Voor iets meer heb je al een lang weekend in Parijs of London :) en het CitizenM hotel zit echt pal naast het vliegveld, daar wil je ook niet een leuk weekendje zitten ;)

[LZP] > [BI]

bollebeer

Re: CitizenM Amsterdam Airport?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-10 14:54

Ik zou dan eerder gewoon in het centrum van Amsterdam gaan zitten ipv bij schiphol. Ik heb zelf geen ervaring met het CitizenM, maar hotels die bij schiphol zitten zijn vaak voornamelijk voor de zakelijke reiziger en niet echt leuk voor mensen die gezellig een weekendje weg gaan.

Mloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-10 14:49

Kijk eens op www.hotelkamerveiling.nl. Ik ga met mijn vriendje ook een weekend weg, 2 nachten. We hebben 2 bonnen gewonnen voor een Sandton-hotel, 1 reservering van gemaakt. En nu zitten we 2 nachten in een 4-sterrenhotel incl. ontbijtbuffet voor €70 totaal!

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-10 11:00

Ik was een tijdje gelijk iets meer dan €70,- voor een nachtje in het CitizenM kwijt alleen was dat zonder ontbijt. Het zou niet mijn keuze zijn voor twee nachtjes weg maar het is een geniaal hotel als je de volgende dag moet vliegen.
Kamers zijn heel klein maar wel prima ingericht en de bedden zijn geweldig.