Stedentrip Milaan

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

el1986

Stedentrip Milaan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-10 19:48

Hallo allemaal,

Misschien n beetje laat maar ik en een collega willen pinkster weekend 4 dagen naar Milaan.
Nu ben ik zo overal en nergens al wel wat rond aan t kijken mbt plaatsen, hotels en prijzen.
Ik moet zeggen dat ik het toch wel erg lastig vind.
Daarom dat ik nu hier een topic open voor iedereen die ooit in Milaan is geweest of mij kan helpen met het kiezen van een plek.
Op internet staan zoveel dingen en zoveel verschillende prijzen 8-)
Ga morgen naar een reisbureau maar was toch wel nieuwsgierig naar de reacties van Bokt.

Groetjessss.....

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-10 09:24

Ik moet zeggen dat ik niet zo weg was van Milaan. Had het in anderhalve dag ook wel gezien, vier dagen lijkt me lang, dan zou ik liever naar Rome gaan. Maar dat is natuurlijk persoonlijk.

Accommodatie boek ik via http://www.hotels.com of http://www.booking.com - daar kun je gemakkelijk de beschikbaarheid checken en direct boeken. Specifiek met hotels in Milaan kan ik je niet helpen, ik heb toen bij een vriendin overnacht.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-10 09:27

Ik vind Milaan leuk voor 1 of 2 dagen, maar niet voor een lang weekend! Ik probeer altijd aan de rand van het centrum een hotel te vinden (het liefst zakenhotels die in het weekend fikse kortingen geven). Ik boek normaal gesproken via booking.com

Meestal koop ik in de eerste de beste boekwinkel een boekje van de desbetreffende stad en ga wandelen!

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-10 09:31

el1986

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-10 18:34

bedankt voor de informatie :)
nog tips mbt bezienswaardigheden?

We gaan trouwens 3 dagen.