Die-Hard kampeerder MOET nu in een app/hotel?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

cissie

Die-Hard kampeerder MOET nu in een app/hotel?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-10 15:14

Hallo bokkers,

Dit najaar gaan mijn man en ik op bezoek bij de broer van mijn man (mijn zwager), die naar Kreta is verhuisd.
Nou ben ik niet zo'n Griekenland/Spanje (dat soort landen) ect. fan, staat voor mij garant voor massatoerisme en veel drukte, mega warm en vooral niet intressant voor een echte kampeerder zoals ik.
Nu hebben we bedacht vooral niet in het hoogseizoen tegaan, dus eind sept/begin okt. zodat het met de drukte en warmte wel mee zal vallen.
We zijn een beetje aan het rondkijken naar een leuk app/hotel...maar 'sorry voor alle liefhebbers' ik vind het echt 3 keer niks, die mega kale gebouwen met zwembad voor de deur.
Vorig jaar zijn we naar Sicillie geweest (omdat mijn schoonouders ons trakteerde op een vakantie) in een hotel...ik vond de omgeving erg mooi, maar dat hotel grrr.. wat een ramp.
Omdat het voor niks was heb ik nog kunnen genieten, maar zelf zou ik hier nooit voor gekozen hebben.....

Nu vond ik een site waarbij je van een particulier een huis kunt huren, dan moet je wel de vliegtickets zelf regelen maar het oogt relaxed met veel natuur en vooral rust.....scooter of auto erbij en je kunt nog verplaatsen ook.
Wie heeft er eerder via een particulier en woning gehuurd en wat was je ervaring?
D-reizen bied deze mogelijkheid ook en kunnen dan ook een scooter of auto met vliegtickets voor je regelen, uiteindelijk ben je dan ietsjes duurder uit dan dat je dat zelf doet, maar oke.