Vakantie wel paardrijden maar geen ruiter vakantie

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Moontje1991

Vakantie wel paardrijden maar geen ruiter vakantie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-10 14:54

wij willen ongeveer 1 weekje weg in Juni.
Op de vakantie willen wij wel 1 a 2 keer een rit te paard maken (western) maar verder willen we gewoon op vakantie.
Ik zie veel van die ruitervakanties waarbij je vakantie voor je in elkaar gezet en je een progamma moet volgen en elke dag moet rijden.
Maar daar hebben wij geen zin in we willen eten wat we willen en wanneer we willen, slapen wanneer we willen, 1 a 2 keer een rit maken en verder zelf beslissen wat we gaan doen.
Duitsland, luxemburg, nederland, belgie en zwitserland zijn allemaal goed. (of iets verder maar wel een land wat de euro heeft)
Weet iemand waar dit mogelijk is?

Oja overgens heeft met zijn 2 en een begeleider rijden de voorkeur dus niet met een groep.
Laatst bijgewerkt door Moontje1991 op 30-04-10 15:29, in het totaal 1 keer bewerkt

mmouse

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-10 15:01

ALs jullie allebei een eigen paard hebben zijn jullie hier van harte welkom met je paard. Wij hebben een gezellig gastenverblijf (met eigen keuken) en voldoende boxen en weidegang om de paarden zich niet te laten vervelen op de dagen dat jullie niet rijden ;)

We zitten in een prachtige bosrijke omgeving met gezellige dorpjes en (winkel-)steden in de buurt. En ik wil jullie, vanaf een paardenrug, best wegwijs maken in het bos.
Laatst bijgewerkt door mmouse op 30-04-10 15:03, in het totaal 1 keer bewerkt

Toekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-10 15:02

Locatie/verblijf van mmouse is erg aan te raden! :j

Moontje1991

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-10 15:04

Vergeten te melden.
We hebben wel 1 paard maar die is pas 1 jaar dus we zoeken wel een plek waar ze leen paarden hebben.

Weet iemand of de Indian Summer Ranch op texel nog bestaat ik las er iets over op bokt maar google geeft niks

Noppert

Re: Vakantie wel paardrijden maar geen ruiter vakantie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-10 13:30

Je zou bij ons terecht kunnen, ruim vakantiehuis en de mogelijkheid om 2 van onze eigen paarden te rijden. Wendy van Osch zit met haar stal op loopafstand, dus daar zou je ook kunnen rijden en als je een lekkere buitenrit wilt maken, rij ik gewoon met jullie mee om je de mooiste plekjes te laten zien.
Voor meer informatie www.peelhoven.nl

Iriscope

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-10 13:31

Ik zou gewoon een leuke vakantie boeken, in een land wat je aanstaat, en de accomodatie die je aanstaat, en dan naar de plaatselijke VVV gaan voor informatie. Er zijn vaak wel maneges in de buurt te vinden en een buitenrit is altijd wel te regelen hoor!
Ik heb dit altijd al zo gedaan, en heb tot nu toe iedere vakantie kunnen rijden. De meeste keren heb ik ook bij wat kleinere maneges gereden, dan leer je ook de plaatselijke bevolking een beetje kennen. Ontzettend leuk!

AngelofLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-10 13:53

Bij www.tirnanogstables.be kan je een B&B huisje huren en daarnaast buitenritten doen met begeleiding. Doordat het kleinschalig is rij je nooit in groep maar altijd begeleiding + je eigen gezelschap. Ze zijn niet duur en het is een erg mooie omgeving.