ik ga eind mei een weekendje met de familie naar preston palace, nu vraag ik me af of er ook bokkers zijn geweest en hoe jullie het vonden en wat vonden jullie het leukste?
ik ben er een keer met me toenmalige vriend geweest ... hij was 10 jaar ouder als ik en het bar personeel vond hte leuk om ons daar mee te klieren ....
maar verder was het zwembad wel oke het een vond ik ook tegen vallen...
ik hoop dat jij het wel heel leuk hebt
cocktail
Geplaatst: 29-04-10 18:05
het eten en drinken was toch wel het leukste!!!!
KimE
Geplaatst: 29-04-10 18:07
Ik vond het wel leuk daar, maar na een weekendje had ik het wel gezien Onbeperkt eten en drinken is vooral heel handig.
volgens mij is het ook best wel leuk hoor daar... want ik hoor zelf ook alleen maar goeie verhalen ... dus denk wel dat het een leuke tijd voor je word
DanielleB
Geplaatst: 29-04-10 18:10
Het was wel leuk, maar 2 dagen ofzo is leuk genoeg. Zwembad is wel lekker warm maar is geen baantje-trek-zwembad. Voor de rest als je van de sauna/zonnebank houdt dan kun je je er ook vermaken. 's avonds zijn de barren open, en je kunt overdag ook gewoon bowlen enzo.. Het is wel ALLEMAAL indoor. Er gaat ook een "treintje" naar het dorp, daar hebben ze wel markten enzo
Je bedoelt preston palace in Almelo? Ach er is wel het één en ander te doen. Zwembad. sauna, maar geen fijne sauna vindt ik. Het zoutwaterbad is wel grappig.
mbkaatje
Geplaatst: 30-04-10 14:20
Ik ben er ook eens geweest met mijn familie. Wij hebben een paar hele leuke dagen gehad. Wij waren wel doordeweeks, dan zijn er heel veel "oudere" mensen leek wel een bejaardenhuis. Maar dat is in het weekend wel anders geloof ik. Dan is het weer veel drukker met dagjesmensen.
Het zwembad is leuk en de indoorkermis is ook zeker de moeite waard.
Angelkisssss
Geplaatst: 30-04-10 14:26
Ik ben er een keer geweest. Best leuk, al ben ik niet een mega eter, en ik vind dat je echt wel een bepaald vooroordeel (dikke mensen eten veel, sorry als ik nu beledigend overkom is niet aanvallend bedoelt maar viel mij wel op) terug kan zien in dit soort hotels. Maar ik heb me prima vermaakt in het zwembad, de kermis, de mini golf en bowlingbaan en tja er is genoeg te doen voor 2 dagen .
vevina
Geplaatst door de TopicStarter: 30-04-10 17:52
zo te lezen heeft iedereen het toch anders ervaren. mij lijkt het zwambad en de indoorkermis wel heel leuk
citroen
Geplaatst: 30-04-10 21:43
Ben er 2/3 jaar geleden een weekendje geweest, was echt super !
En bij dat zwembad lijkt t netalsof idereen een lekker bruin kleurtje heeft! valt wel tegen als je weer buiten staat Bowlen, enzo was echt super! Zijn ook nog naar de bios in het hotel geweest, echt super!!
Hihi me mam's was geloof wel in 2dagen 5kilo aangekomen als t niet meer was!