Klinkt me bekend in de oren, Hooghalen (woon er zelf normaal gesproken ) Overiges heb je achter het Grote Zand een groot heideveld liggen waar ook Schotse Hooglanders lopen. Ideaal om een avondje te wandelen na het eten. Prachtig met zonsondergang al zeg ik het zelf
Lekker eten kun je in het Wapen van Schotland in Hooghalen zelf. Verder kun je een kijkje nemen in Assen, even bij de sterrenwacht langs (zit in het bos van Hooghalen) vlakbij Kamp Westerbork. Kun je prima in 1 dag doen. Verder hunnebedden génoeg. Ik weet niet of er toevallig in die periode dat jullie er zijn ook races zijn op het TTcircuit Assen, maar je kan altijd kijken of er uberhaupt wat te doen is.
Verder: Lekker wandelen in de bossen, eventueel een paard huren (of huifkar etc) en zo een tochtje maken. Dagje dierentuin Emmen, shoppen in Emmen, eventueel naar Ellert en Brammerd museum...
kaas_
Geplaatst: 26-04-10 20:06
Nou dan kun je gezellig eens een dag bij mij langskomen nee, ik zou echt geen idee hebben wat er daar eigenlijk te doen is.
Boer & Peerd is inderdaad ook wel leuk. Wel prijzig, maar gezellige knusse winkel
HouVanUtopia
Geplaatst door de TopicStarter: 12-05-10 22:42
Klinkt allemaal super.. Maandag is het zover hopelijk word alleen het weer nog iets beter!!!
Is er toevallig een mooie sauna in de buurt van hooghalen ??
olanis
Geplaatst: 12-05-10 22:47
Je hebt ook nog het veenpark in Barger-compascuum. En als je nog een zaterdagavondje wil stappen, moet je in emmen zijn. In de Zwetser. Is super gezellig!!! En dierentuin in Emmen is echt een aanrader!!! In drenthe is heel veel te doen!!!
En in zwembad De Smelt (of nu bonte wever geloof ik, die naam is weer eens veranderd) heb je zwembaden + sauna + stoombaden. Maar is niet zo heel erg bijzonder vind ik.
Jaduuh
Geplaatst: 15-05-10 11:40
Ik vind de Smelt wel heerlijk voor een avondje. Met name zondagavond is ontzettend rustig. Of gewoon een middagje Assen in.
Je zou misschien nog naar Orvelte kunnen en verder zijn de meeste dingen denk ik wel gezegd.
Ik weet niet in hoeverre je vriend paarden leuk vindt, maar anders zou je ergens paarden kunnen huren.