Deze zomer werken in Griekenland: Waar moet je zijn?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Serendipity1

Deze zomer werken in Griekenland: Waar moet je zijn?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-10 12:10

Dag allemaal!

Zie titel... Wie oh wie van de bokkers weet waar ik, als ik deze zomer wil werken in Griekenland in de animatie of iets anders buiten (geen horeca) moet zijn? :D
Uiteraard levert Google genoeg hits op, maar het liefst hoor ik ervaringen over waar het goed vertoeven is.
Waar in Griekenland maakt niet zo uit...
Wie helpt mij uit de wirwar van sites, adressen en locaties? :D
Mijn vriendin en ik zijn 1,5 a 2 maanden beschikbaar. We hebben beide een seizoen skiles gegeven aan kinderen, dus ervaring in het werken met kids is zowiezo wel aanwezig.

Alvast bedankt :D
Groetjes

Unfaithful

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-10 18:06

Misschien Club Med? :) Ik ken een paar mensen die daar als GO werken of gewerkt hebben en die hebben het er allemaal super naar hun zin (gehad). Ik zit er zelf ook over te denken om daar over 1,5 jaar voor een paar maanden te gaan werken. Ben er niet helemaal zeker van of je daar ook voor korter dan 2 maanden terecht kan maar je zou het altijd kunnen proberen! Ze verwachten wel een redelijke talenkennis van je :P (Basiskennis van het Frans is er sowieso handig want het is een Frans bedrijf haha).

Succes met je besluit in ieder geval :)

Serendipity1

Re: Deze zomer werken in Griekenland: Waar moet je zijn?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-10 16:01

Club Med had ik ook al gevonden ja! Probleem is dat die basiskennis Frans niet aanwezig is... heb het wel gehad op de havo maar ben ongeveer alles weer vergeten :o
Bedankt voor je reactie :D