Dit jaar ga ik met een vriendin naar Rimini van 10 tot 17 juli. Mijn vriend gaat van 16 tot 26 juli naar Blanes met een groepje vrienden en omdat we elkaar deze zomer eigenlijk niet gaan zien ivm zijn zomerstage, zouden we het beide leuk vinden als ik mee zou gaan naar Blanes. Maar.. hij vertrekt dus op 16 juli met de bus en ik kom de 17e pas terug. Hij kon helaas niet later boeken, omdat dit voor de rest niet uitkwam.
Nu wil ik dus misschien met het vliegtuig gaan. Heb een reis gevonden van Schiphol naar Barcelona, maar hoe kom ik dan van Barcelona naar Blanes? Er schijnt een treinverbinding te zijn, maar als ik op de site kijk van de Spaanse 'NS' staat bestemming Blanes er niet bij. En vertrekt deze trein wel vanaf het vliegveld of moet ik dan eerst nog ergens anders heen?
Kan er verder niet zoveel over vinden op internet, ben echt onwijs bang dat ik de weg kwijt raak ofzo.

En ik weet ook nog helemaal niet of ik het doe hoor, ik zit ook met de accomodatie dan.. moet ik illegaal bij hem in het appartement en ik weet niet of dat wel gaat werken. Ben gewoon een beetje aan 't orienteren.

Alvast bedankt!
Groetjes Michelle