Goede vakantieplek voor 5 mensen en 5 honden.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Roweentje89

Goede vakantieplek voor 5 mensen en 5 honden.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-10 16:06

Zoals de titel al zegt ben ik op zoek naar een plek waar we met de honden op vakantie kunnen gaan.

Het gaat om mijn vader + stiefmoeder + broertje en hun 3 Shih Tzu's.
En dan nog mijn vriend en ik met onze 2 Chihuahua kruisingen.

We wonen zelf in Maastricht, liefst in een straal van ongeveer 2 uur rijden.
Omgeving het liefst waar je lekker veel kan wandelen en we veel samen met de honden kunnen doen.
We willen in September gaan.

Het liefst zijn we op zoek naar een (soort) bungalowpark.
Het leukste zou zijn als we allemaal samen in één huisje konden, maar als het bijvoorbeeld 2 huisjes naast elkaar (of in de buurt) zijn is het ook niet erg.

We hebben centreparcs en landal al geprobeerd, maar daar mag je maar met 2 honden max in een huisje. Geen optie dus want wij hebben dus 3 honden.
We hebben al gevraagd of ze niet een uitzondering kunnen maken, omdat het maar hele kleine hondjes zijn, maar dat doen ze dus niet.

Misschien weet iemand van jullie nog, uit eigen ervaring, een leuke plek waar we met onze honden terecht kunnen.

Alvast bedankt. :wave:

Roweentje89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-10 08:10

Typfout in tekst.

We hebben centreparcs en landal al geprobeerd, maar daar mag je maar met 2 honden max in een huisje. Geen optie dus want wij hebben dus 5 honden. Dus dan houden we voor 1 huisje (als het max 2 honden is) sowieso 1 hond teveel over.
We hebben al gevraagd of ze niet een uitzondering kunnen maken, omdat het maar hele kleine hondjes zijn, maar dat doen ze dus niet.

Noppert

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-10 13:27

Je bent bij ons van harte welkom met 5 honden, de tuin is volledig omheind dus ze kunnen lekker los lopen. We zijn weliswaar geen bungalowpark maar er is in de directe omgeving genoeg te doen, je hoeft je dus echt niet te vervelen :D . Voor meer informatie http://www.peelhoven.nl