Ik ga CEET (marktleider in Colombia op het gebied van portal, dagbladen en tijdschriften.) begeleiden hoe ze hun nieuwe grafisch design voor een aantal kranten het beste in het redactioneel systeem kunnen ontwerpen. Eerst een week training geven en daarna blijf ik ze met raad en daad bijstaan.
Mijn ouders, familie en vrienden vinden het vreselijk!! En zien mij al in het nieuws verschijnen in plaats van achter het nieuws. Zelf heb ik er eigenlijk wel zin in, want van alle werkzaamheden die ik doe vind ik dit nou net het leukste.
Mijn Braziliaanse collegas hebben er geen moeite mee, want ze vinden Bogota veiliger dan São Paulo.

Hier in Brazilie is Colombia niet echt in het nieuws, ze hebben zo hun eigen problemen.
En volgens mij komt Colombia in Nederland alleen in het nieuws als er iets negatiefs te melden valt over ontvoeringen en drugs.
(Leuk bij de douane: Een nederlandse, woonachtig in Brazilie, reizend naar Colombia. WÁÁÁÁÁR kan ik mijn koffers laten doorlichten!?!)
Nu was ik benieuwd, wie kent Bogota, en kan er iets heel leuks en positiefs over zeggen?

In de weekenden ben ik waarschijnlijk vrij, dus kan ik de toerist uithangen.
En wat zouden jullie ervan vinden om daar te zitten?
Ergens op vakantie zijn is natuurlijk anders dan met geblindeerde taxi van business hotel naar bedrijventerrein op en neer te gaan.