welke bestemming het meest geschikt voor dit gezinnetje?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ismy

welke bestemming het meest geschikt voor dit gezinnetje?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-10 20:24

Mijn ouders mijn broertje van 13 en ik van 14 moeten even weer vakantie hebben in een ander land!
Alleen hebben we natuurlijk allemaal argumenten, we dachten zelf aan Portugal wat ons wel leuk leek.
onze eisen:
Mijn eisen:
zou graag heel bruin worden, het liefst veel met jeugd feesten, party's, en veel mensen van mijn leeftijd tegen komen, strand lijkt me ook heel leuk! :D + waar je lekker goed koop inkopen kunt doen
Mijn broertje: Doet graag iets met sirvival klimmen etc. ( vind ik ook leuk. ) en verder feesten vind hij ook leuk, heeft graag ook iets van zijn leeftijd.
Mijn ouders:
graag strand, lekker eten, niet al te toeristisch, mooie plaatsjes om optezoeken.

en natuurlijk niet te duur!
als iemand iets weet laat het weten, wij zitten echt in een-help-waar-moeten-wij-nou-weer-heen-situatie! :+

citroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-10 21:41

Bulgarije ! :D

Onwijs leuk! Zon, zee strand! Uitgaan, en uiteten kost echt niet veel daar! :)
(3a4 jaar geleden aten we voor 40 euro per avond met zn 4e, en ja dan heb je een 3gangen menu en ook nog wat drankjes bij! :) )
Oja het is trouwens wel 3uur vliegen, ik weet niet of dat uitmaakt?
Super gezellige bevolking trouwens! Gewoon een land waar je leuke topjes kan kopen voor weinig geld! :)

Flabbergast

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-10 21:43

Wij gingen toen ik jouw leeftijd was altijd naar El Delfin Verde in L'Estartit in Spanje. Hele mooie camping waar ze een strand hebben waar s'avonds een speciale disco is ook voor ongeveer tot 18 jaar. Vond ik altijd geweldig :j

Goof

Re: welke bestemming het meest geschikt voor dit gezinnetje?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-10 21:48

Noord Italie of Zuid Frankrijk zijn zeer geschikt. Voor ieder wat wils ;)

ismy

Re: welke bestemming het meest geschikt voor dit gezinnetje?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-10 22:13

Oehh Bulgarije klinkt wel leuk!! vliegen maakt niet zoveel uit eigenlijk. Spanje en frankrijk zaten we ook aan te denken ja!
Italië vinden we een beetje een te duur land ;(