Ervaring gezocht met last-minute op Schiphol boeken

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ninaricci85

Ervaring gezocht met last-minute op Schiphol boeken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-10 19:13

ik wil heel graag op vakantie om even de dingen op een rijtje te zetten. ben nog aan t kijken of er iemand mee kan. ik wil zo goedkoop mogenlijk. nu hoorde ik wel eens dat je ook ter plekke naar schiphol kunt gaan en daar wat kunt boeken dat je die dag nog weggaat? mijn budget is niet zo hoog en ik wil niet verder dan 4 uur vliegen. wie heeft dit wel eens gedaan en wat moet je daar ongeveer voor over hebben? ik denk dan aan landen als spanje portugal egypte tunesie. wie geeft me tips of dit te doen is?
Laatst bijgewerkt door Storm op 05-04-10 19:14, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: titel duidelijker gemaakt

Sassieja

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-10 19:15

Het heet een Bingo reis.
Je kunt gewoon naar Schiphol gaan, je bestemming aangeven, land/stad, je budget en eventueel hoeveel sterren je wilt, en in wat voor appartement/hotel je wilt verblijven.

Edit: Aan zulke dingen komen ze dus tegemoet, maar je weet dus niet in welke plaats je terecht komt, en welk hotel enz.
Laatst bijgewerkt door Sassieja op 05-04-10 19:16, in het totaal 1 keer bewerkt

nickyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-10 19:16

tja ik stapte wel eens ongepland op de boot met een rugzakje
op de bonnefooi (naar de uk )

maar op de bonnefooi naar een land zoals tunesie zal k niet snel doen , spreek de taal niet , ken der de weg niet , ken hun gewoonten niet goed genoeg ...

Letsdunit

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-10 19:16

De prijzen verschillen niet zoveel als op sommige internetsites, heb er ook wel eens gekeken toen ik een keertje op schiphol was maar viel me erg tegen. Ik kijkt vaak op http://www.vakantiediscounter.nl
En zo'n bingo reis is ook erg leuk, kun je ook gewoon op internet boeken. Wanneer wil je weg en wat is je budget ?

Nikeyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-10 19:18

Ik volg dit even, heb het bij m'n eerdere vakanties bij de desks voor het inchecken wel gezien. Lijkt me op zich wel spannend... alleen ben meer een zekerheid-mens.
Vraag me af of dat echt wel zo goedkoop is?

ninaricci85

Re: Ervaring gezocht met last-minute op Schiphol boeken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-10 19:36

ik wil in de maand mei of juni. eerst dacht ik aan deze maand maar het is zeker in spanje nu echt nog niet zo warm. ik ga eens googlen op bingo reis en kijken of ik daar wat kan vinden. ik heb ook op marktplaats gekeken en daar stond ook een spotgoedkope reis maar dan moest ik morgen al weg en dat gaat dus niet.

Letsdunit

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-10 19:46

Wat misschien ook leuk is op www.vakantieveilingen.nl staat bij vakanties ook wel eens iets leuk, staat nu een vaarvakantie in turkije en is nu 247 op geboden.

ninaricci85

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-10 20:11

maar ik zoek een vliegreis en die kan ik daar niet vinden????

Sassieja

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-10 16:14

Daar zijn ook vliegreizen te vinden.
Er is genoeg leuks, dus of je moet goed weten wat je wilt, of anders een bingovakantie doen.

ninaricci85

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-10 20:42

ik heb inmiddels toch maar gewoon iets geboekt. ik ga 30 mei naar lloret de mar in spanje. het weer is dan rond de 23/25 gradenik wilde eerst wat eerder gaan maar het is er nu nog best koud. ik ben er al eens eerder geweest en het is er gezellig druk met veel jongeren. het is een 3 sterren hotel. op zoover lees ik goede en minder goede verhalen. maar dat heb je in elk hotel wel denk ik.

denice

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-10 20:45

Als je alleen gaat of met twee maanden, zou ik niet naar Tunesie gaan, daar is het niet echt vrouwvriendelijk. Ik geloof dat hetzelfde geldt voor Egypte.

Kijk eens op www.vakantieveilingen.nl