Help: waar alleen op vakantie?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Dani

Help: waar alleen op vakantie?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-10 13:09

Ik wil komende zomer erg graag een paar daagjes er tussenuit. Helaas ben ik nogal tijdsgeboden, en kan ik alleen tussen 26 juli - 1 augustus (evt. 1 dag speling aan beide kanten). Ik ben al eens eerder alleen op vakantie geweest, dus dat is het probleem niet. Maar ik heb nu veel minder de tijd, en mijn financiën zijn iets beperkter, dus ik wil een betaalbare reis die vooral in het kader staat van relaxen. Dus geen groepsreis met allerlei bezichtingen en weetikhetwat, ik wil gewoon strand, zwembad, leuke locatie..

Alleen lijkt alle accommodatie wel voor minimaal 2 personen, en ik ben maar één persoon. :+ Zelf een hotel boeken kan natuurlijk ook, maar ik zie door de bomen 't bos niet meer. Heb geen voorkeur voor een bepaald land, en ook géén idee welk hotel dan wel of niet goed is. En heb ook gehoord dat het binnen Europa vaak duurder is om alles zelf te boeken.

Duss...help?

- ik móet niet alleen; groepsreis/iemand die mee wil is opzich geen probleem, zolang ik maar niet vast zit aan een heel reisprogramma.
- ik wil dus een mooi strand, liefst zwembad bij het hotel, en een gezellige omgeving.
- Een actievere reis mag ook best (surfvakantie oid.).
- Redelijk low-budget. (max. 400 euro - en ik heb genoeg reizen-voor-twee gezien binnen dat budget, maar dan MOET je ook met 2 personen boeken)
- Geen voorkeur voor een specifiek land.

Als iemand iets weet..graag. :)
Of wil ik nu echt iets wat volkomen onhaalbaar is? :P

chocobroodje

Re: Help: waar alleen op vakantie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-10 13:10

Portugal? Daar is mijn broer een alleen naar toegegaan, hij had nog nooit zo'n leuke vakantie gehad :j

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-10 09:19

Anoniem

Re: Help: waar alleen op vakantie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-10 09:21

hou er wel rekening mee dat jij toch duurder uit zal vallen. 1 persoon is duurder dan 2