Nu weet ik eigenlijk totaal niet waar ik moet beginnen zoeken...
Mijn 'eisenpaketje' is als volgt:
* een begeleide tocht! Dit is absoluut een must, daar ik niet voldoende ervaring heb om hier in mn eentje aan te beginnen. Ook is het altijd leuk om met een vaste, iets grotere groep mensen te zijn.
* een week of iets langer (bijvoorbeeld 10 dagen). Twee weken kan ook, maar dan is een rustdag misschien geen slecht idee.
* moet geschikt zijn voor iemand met een normale conditie. Ik ben uiteraard van plan me voor te bereiden door van te voren wat meer te gaan sporten, maar ik ga geen athletische prestaties neerzetten, het moet in de eerste plaats vakantie zijn.
* niks is vreselijker dan na een lange tocht eindelijk aan je hut te komen, en 100m verder een bushalte te zien (al die moeite voor niks, je had evengoed een bus kunnen nemen

* er mogen best uitdagende etapes zijn, maar niks waar een ruime klimervaring voor nodig is (aangezien ik die dus niet heb)
* locatie... euh... Europa. Waar precies maakt me niet zoveel uit. Vorige keer was het Zwitserland, en daar wil ik best nog een keer naar toe, maar eender welke andere plaats is ook goed, als het maar niet aan de andere kant van de wereld is.
* kostenplaatje: uiteraard zo goedkoop mogelijk, maar ik wil zeker niet besparen op goede begeleiding. Ik heb geen flauw idee wat je gemiddeld aan zo'n vakantie uitgeeft, dus dat evalueer ik later wel.
* luxe hoeft écht niet, gewoon normale, primitieve hutjes zijn prima

wie kan mij helpen bij mijn zoektocht?