jullie red mijn vakantie ervaring

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Dreamer_S

jullie red mijn vakantie ervaring

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-10 11:23

Ik zit ff afleveringen terug te kijken van het progamma Red mijn vakantie en ik was benieuwd of jullie wel eens een verschrikkelijke vakantie hebben gehad, vervelende reisleidsters, ranzige appartementen ed..

Joyckuh

Re: jullie red mijn vakantie ervaring

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-10 11:33

Ik heb het een keer meegemaakt dat we een appartement hadden geboekt in Kreta. Ik was toen zwanger. Allemaal leuk en aardig, alleen nergens in de brochures stond dat het meer dan 200 trappen omhoog was naar je kamer... Dit eindigde dus in een vakantie in het ziekenhuis met vroegtijdige weeën....

En ook een keer een appartement met zwembad geboekt, in jawel, weer Kreta! Alles klopte, er was een appartement en er was een zwembad. Alleen zat er geen water in het zwembad, maar een nog levende kat vol met maaien... Eigenaar deed niks, die wist het niet... En zoek dan maar eens een dierenarts op een eiland waar ze niet veel met dieren op hebben. Uiteindelijk is het beestje toch nog rustig heen gegaan....

Tartara

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-10 11:37

Niet zo zeer een vakantie.
Zomers werkte ik met een groep vrienden in Spanje, in ruil voor bar en restaurant werk kregen wij kost en inwoning in een appartement op het strand, helemaal geweldig, behalve als de wind verkeerd stond, dan spoelde de drollen het het maandverband op het (opgespoten) strand aan.

Krieltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-10 16:00

Een hele tijd geleden, toen was ik denk ik een jaar of 9, 10.
Het was december, en wij gingen in een vakantiehuisje ergens in Drenthe. Ik weet nog, dat dat vakantiepark "Nooitgedacht" heette.
Was echt een strenge winter toen, zelfs bij de afsluitdijk hadden we brokken ijs gezien. Heel mooi :)
Zij het niet...dat ineens het huisje zonder water en verwarming zat. Dat werd dus sneeuw smelten in een pannetje voor water... We hebben geloof ik geen ander huisje gekregen toen, ik heb eigenlijk geen idee hoe dat toen opgelost is en of het wel opgelost is geweest :)

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-10 16:06

Afgelopen zomer hoorde we op het laatste moment dat onze vakantie niet door kon gaan dus moesten we wat anders boeken.
We hebben toen een last minute geboekt in Drenthe.

De chalet was echt onwijs smerig..
Op de grond lagen wat etens resten en de wc zat onder de plasspetters.
Daarnaast was de koelkast zeiknat omdat het vriezertje niet goed ingesteld was.

Wij zijn toen gaan klagen en toen is het nog wat schoongemaakt.
Al was het daarna nog niet helemaal schoon de rest heb ik zelf maar gedaan :')

Nadia
Oppermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-10 18:05

LZP --> BI

Hermelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-10 18:03

Wij hebben 1x gehad dat bij aankomst op het vliegveld bleek dat onze accommodatie overboekt was. Dat is heel netjes opgelost verder, ze hadden al een nieuw appartement geregeld in een ander gebouw zonder dat we bij hoefden te betalen of wat dan ook.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-10 18:05

Wij zijn wel eens in een huisje terecht gekomen, waarvan we bij binnenkomst dachten alleen in de hal te staan. Dat bleek dus het hele appartement :')
De rest van de vakantie was wel heel fijn! We hebben gelukkig weinig binnen gezeten.

Lydia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-10 18:07

Wij hebben een keer gehad, dat we boven op een berg zaten, waar de weg er naar toe echt gevaarlijk was, waar alles nog in de aanbouw stond, in een huisje waar niet-werkende verwarming in zat, zonder supermarkt in de buurt (moest je eerst een drie kwartier heen en drie kwartier terug voor heen met de auto) en waar de receptie van was afgebrand.. :')
Daarnaast kon je niks doen op de berg, en was het verboden om voor 7 uur sochtends en na 8 uur savonds de berg op of af te komen..
Was blij dat wij er maar 5/6 dagen waren!

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-10 08:28

Geen echte "red mijn vakantie" verhalen, maar wel meegemaakt dat bv. het zwembad nog leeg stond. Na een klacht hierover hebben wij een vervangend appartement aangeboden gekregen en nog geld teruggekregen.
Verder een heeeel smerig appartement op wintersport in Frankrijk waar de kakkerlakken in de pannen zaten. Brrrr ....
Maar goed, even goed schoonmaken en dan overleef je dat ook wel weer. Het is maar net wat je er zelf van maakt en mee doet.

Stephanie_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-10 17:21

Een heel verhaal zelfs:).

Paar jaar geleden gingen met met de caravan via parijs, naar zuidfrankrijk, via de ardeche en dan door zwitserland terug.

We zouden eerst een paar dagen naar parijs gaan hadden mn ouders een camping op het internet uitgezocht, 4* moest er allemaal heel mooi uitzien.
Is er een paar dagen ervoor een storm geweest, met heel veel regen. Camping had alleen maar zandpaden dus conclusie er zaten werkelijk sleuven van 1 M diep over de gehele camping van alle stromen water. Vervolgens bleek het zwembad nog geen eens klaar te zijn dus wij zijn zo verder gereden naar een andere camping.

Toen gingen we overnachten onderweg naar ZF kwamen we op een camping terecht waar de mieren door de douches liepen.

Kwamen we in zuid frankrijk kwamen we in de mistral terecht (betekend veelll harde wind), daarna naar de ardeche was het 40 graden en was een geen drol te beleven (ga ik dus nooit meer heen)

Ga je daar een paar dagen eerder weg om naar zwitserland te gaan 5* camping een van de beste van zwitserland(oohh en ik vind zwitserland zoo'n saai land keek er al tegen op) liggen er gatveredamme drollen in de douches.

was dus een compleet rondje ellende.