Eindelijk is het zo ver, ik ga een keertje naar Zuid- Afrika! Mijn vader komt er vandaan en zijn hele familie woont daar nog en na tig keer het gezeur aangehoord te hebben dat ik daar een keertje naartoe moet komen, gaat het er nu echt van komen

Planning is 17 januri t/m 24 februari 2011. Het is nog een beetje aan de vroege kant, I know

Hij zorgt voor een auto die tot onze beschikking staat en hij zorgt dat hij een week of 2 vrij is, zodat hij ons de echte inns kan laten zien, ipv alleen de toeristische attracties.
Toch zijn we dan nog 2 weekjes zonder hem in dat land aangewezen, nu dus de vraag wat de leuke spots zijn voor 2 meiden van rond de 22, het liefst rondom Johannesburg. We gaan in de tijd dat we er zijn ook een weekje naar Kaapstad, familie heeft daar een studio aan het strand: helemaal top

So far so good hebben we eigenlijk rondom Johannesburg alleen nog het Kruger Wildpark en de Victoria Falls op het lijstje staan, maar ook deze liggen niet echt in de regio, gezien het toch een paar uur rijden is..
Dus heb je tips... Graag!! Ook buiten Johannesburg om mag het, als het maar in Zuid- Afrika/ Botswana blijft!