Roadtrippen, de must-have-seens in Europa

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

X__Trees

Roadtrippen, de must-have-seens in Europa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-10 12:57

Hallo,

Ik loop al even rond met het gedacht om gewoon met de auto te gaan rondtrekken in Europa. Door Frankrijk, Italië, Spanje, Portugal.
We zouden dan rondtrekken met een groepje vrienden, in een busje, van punt naar punt. Bvb. Ons eerste punt kan Parijs zijn, we overnachten daar 1 of 2 nachten, en trekken dan verder.
Maar naar waar?
Wat zijn de zaken die we zeker moeten gezien hebben? Zowel natuur, cultuur, avontuur? Kom maar op!

Ukkie_Cathy

Re: Roadtrippen, de must-have-seens in Europa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 15:27

Leuk idee!

Mijn vriend en ik doen dit ook al twee jaar!
Als je langs de zuidwest kant van europa wilt dan is bordeaux leuk om te kijken en daar kan je iets zuidelijker ook golfsurfen.
Surfen kan ook goed in San Sebastian(noord west spanje)

Cultuur is leuk in Oviedo & Santiago della compostella(bedevaartsoord in noordwest spanje)

Portugal zijn Porto en Lissabon leuk!

Wij gaan dit jaar van bordeaux naar lissabon, naar madrid.

Spanje verder weet ik niet zo goed. Portugal is wel erg leuk!

Italie zijn de bekende dingen, toscane, rome, gardameer enz.

Ik weet niet hoeveel tijd je hebt maar wij doen rond de 5000 km in een maand dus let op dat je niet te veel wilt! Daarnaast is het leuk om de vrijheid te hebben om ergens nog lekker langer te blijven als het leuk is, dus dat je geen tijdsdruk hebt.

In spanje en portugal zijn de campings goed te betalen, italie &frankrijk zijn duurder!

Heel veel plezier alvast!

X__Trees

Re: Roadtrippen, de must-have-seens in Europa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-10 16:20

We gaan waarschijnlijk 8 dagen rondtrekken in Portugal, het blijft iets kleinschaliger dus :D We vertrekken vanuit Lissabon (dus eerst met het vliegtuig en dan een auto'tje huren) naar de Algarve, via Evora enz. We gaan dus kunnen gaan culturen, wandelen en lekker lui aan het strand liggen. Ik zie het al hélemaal zitten!