Hoi Paula, leuk dat je in Vegas gaat trouwen.
Ik heb het zelf in '02 gedaan, dus al weer enige tijd geleden, maar ik vond het geweldig. We hebben ook een campertocht van 4 weken gemaakt, dus ongeveer wat jij ook wilt.
De prijzen in de winkels vond ik meevallen, ongeveer zoals in nederland. Het een is wat duurder, het ander wat goedkoper, maar geen rare prijsverschillen.
Waar je wel om moet denken is dat het reisbureau je heel goed uitlegt wat de kosten van de camper zijn. Bij ons werd een prijs genoemd, maar later kwam daar nog verzekering overheen, kilometertoeslag, kortom, allerlei kosten die ze ons in het eerste gesprek niet gemeld hadden waardoor de camper uiteindelijk twee keer zo duur uitpakte als we dachten.
We gingen voor de overnachting naar de KOA's, dat zijn speciale kampeerplaatsen die door heel amerika te vinden zijn, met alle voorzieningen voor campers en goed betaalbaar.
Verder niet vergeten in Vegas naar het geloof dat het de duitse consulaat was, maar voor je trouwt moet je als buitenlander een document ophalen. Sommige mensen vergeten dat en dan is het huwelijk niet geldig, dus noem het maar even. Ongetwijfeld is daar op internet meer over te vinden.
Succes ermee!