Zwitserland??

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

RM_

Zwitserland??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-10 22:08

hallo :)
Ik kon niet zo snel een topic vinden hier over Zwisterland dus daarom maar een gemaakt.
Wij hebben sinds vorig jaar een auto en kunnen daarom nu makkelijker op vakantie naar buitenland. In de zomer van 2010 willen we misschien naar Zwitserland voor een week.
Wie heeft er ervaring met Zwitserland in de zomer? Mooie plekken, gelegenheid om paard te rijden andere dingen??

Alvast bedankt!

Groetjes Rozemarijn

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-10 22:52

heb familie in zwitserland, in t noord-westen dus kom er elke zomer bijna wel. :P ze wonen tegen de jura aan, wat opzich wel mooi is maar mooiere plekken vind je denk ik wat maar naar t zuiden, bijv aan het meer van genève of dat andere meer erboven (ben ff de naam vergeten, maar er ligt een plaatsje aan, yverdon-les-bains, echt heel mooi). aan t maar van genève ligt montreux, niet ver van lausanne, is elke zomer een jazz-festival. ook leuk! verder kan k je echt het italiaanse deel aanraden! locarno is echt supermooi, ben er vorige zomer een dag geweest om te overnachten bij familie, maar wou dat ik er langer had kunnen blijven. ligt aan het lago maggiore, lekker warm is het daar ook want al aan de andere kant van de alpen. beetje mediteraner. verder is het centrum van zwitserland ook mooi, luzern bijvoorbeeld. ligt aan een meer, echt supermooi. niet heel groot, maar wel t bekijken waard. :)

heb foto's gevonden!

locarno:
Afbeelding

montreux (tijdens t festival :D ):
Afbeelding

RM_

Re: Zwitserland??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-10 23:28

He
Heel erg bedankt voor je reactie :)
en die foto's! :D
Zo zwemmen in dat meer lijkt me echt geweldig..

Vue

Re: Zwitserland??

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-10 19:30

Ik ben zelf in de zomer in omgeving van Zermatt (zuidelijk) geweest. Dit dorp zelf is wel erg wintersport gericht maar de omgeving is prachtig. Je kunt als dagtocht ook over de sint bernardpas een dagje naar Italië rijden.
De natuur is prachtig, ik heb wel wat foto's voor je als je dat leuk vindt. :)