Ruitersportzaak omgeving Orlando/Inverness Florida

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Katja

Ruitersportzaak omgeving Orlando/Inverness Florida

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-10 10:35

Ik heb een aantal dingen die ik in de VS weer even mee wil nemen maar kom met behulp van Google niet echt verder. Kan héél veel zaken vinden maar ik ben echt op zoek naar een grote winkel en dat komt niet helemaal duidelijk naar voren.

Iemand toevallig tips??

Spikers

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-10 10:59

Echt hele grote winkels zijn daar geloof ik niet, niet zoals bij Dallas Texas, wel kleinere, ik heb afgelopen winter gewoon even gegoogled op "tackstores florida of Orlando" toen kwam er een hele lijst uitrollen.
Maar het beste werkt als je in een hotel zit en dan even de yellow pages erbij, ligt er standaard altijd een in iedere hotelkamer, en dan even bij tackstores zoeken er staan dan winkels in die in de buurt liggen , adres even intypen in je Tom of Neverlost en voila je rijd er zo heen, zo doe ik het altijd.

Katja

Re: Ruitersportzaak omgeving Orlando/Inverness Florida

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-10 11:52

Er zijn er heel veel in de omgeving en dat is een beetje het probleem. Heb er zomaar twintig gevonden die op een prima afstand zitten maar om die nou allemaal af te gaan in de hoop dat er een grote tussen zit....

Spikers

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-10 11:56

Ja dat is een beetje de gok of iemand daar vragen die een beetje in de paarden zit welke winkel nou de moeite waard is om even langs te wippen.

Sjimmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-10 14:46

Ik gok dat je bij Ocala in de buurt het meeste kans hebt "paardenhoofdstad van de USA". Ik heb er destijds in Florida niet een gezien.

Hoe ik het in de USA heb gedaan: vooraf besteld en laten bezorgen bij een collega van m'n man (ik weet niet of je iemand kent die daar al zit bijv?) en toen meegenomen :)

http://www.statelinetack.com/

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-10 15:04

Wij zitten in de buurt van Ocala dus dat komt wat dat betreft wel goed.
Ik wil een rijjasje kopen dus dat is de reden waarom ik echt naar een winkel wil anders was het makkelijk. We hebben een huisje en ik kan een tweede adres op mijn CC laten zetten dus dan was het zo geregeld maar nu heb ik echt een winkel nodig.

Sjimmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-10 15:13

Ja dat moet je echt passen inderdaad...
Ik zou dan in ocala naar een vvv oid of een groter paardenbedrijf gaan (daar zit toch ook die bekende vierspanrijder?) en het daar vragen. Of misschien kun je vast heel brutaal een mail sturen naar een paardenbedrijf in Ocala oid :o

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-10 15:15

Ik denk dat ik even een oproepje op een Amerikaans paardenforum ga plaatsen en als dat niet werkt dan kan ik idd wel een bedrijf daar in de buurt benaderen.

Schoentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-10 12:52

In Ocala zitten verschillende ruitersprortzaken. In Wellington ook, maar dat is een uurtje of 3-4 zuidelijker.
Aan hwy 27 in Ocala zit er zowiezo 1, achter restaurant Horse & Hound.
Als je daar toch bent moet je ook echt even bij de westernstore aan hwy 27 gaan kijken. Als je van Orlando via de I75 de hwy 27 opgaat moet je een mijl of 2 rechtsaf, en dan aan de rechterkant.
Daar hebben ze echt hele gave kleding!
Wanneer ga je er heen? Als er concoursen zijn, dan staan daar ook genoeg stands.