Onze school heeft een uitwisseling met italiaanse leerlingen georganiseert.
Nu doe ik daar ook aan mee, en ben ik gister uit Italie terug gekomen. Het was daar echt fantastisch en ik heb er veel leuke dingen gedaan en ik had een super gezin waar ik sliep.
Het was dus zo ik moest telkens om 8 uur naar school worden gebracht en dan gingen we vanaf daar met onze leraren en nederlandseleerlingen naar rome of andere dag uitjes en werden we rond 6 uur opgehaald. na 6 uur moest ons ''italiaanse gezin'' ons vermaken door uitjes enzo.
Nu zijn we een keer wezen bowlen, ijs eten, wouden ze nog film kijken wat niet door is gegaan, is er een vriendin gekomen, hebben we op de wii gespeelt en nog meer gedaan.
Nu vroegen wij ons dus af of er nog leuke dingen in nederland ( Drenthe) zijn om echt te doen die wij nog niet wisten.
Wij willen nu een keer gaan zwemmen en ook de dierentuin lijkt ons leuk, skien op een kunstskibaan lijkt ons gaaf.
We zijn internet nog aan het speuren maar ik dacht miss zijn hier nog leuke ideen? Het gaat dus meestal om savonds maar ook zijn ze 1 hele dag bij ons en kunnen we leuke dingen gaan doen.
alvast bedankt!
( vragen over italie ( uitwisseling ) mag altijd!

groetjes fiona!