Mijn vriend en ik willen deze zomer graag weer samen op vakantie. Ik vind het heerlijk om naar een warm land te gaan en daar de hele dag een boekje te lezen in de zon. Dat hebben we de afgelopen twee jaar dan ook gedaan, maar Nick vindt dat niet zo leuk. We vinden het allebei ook erg leuk om 'bezig' te zijn, dus willen dit jaar een actieve vakantie boeken. Zeilen lijkt ons erg leuk om te doen, mijn broertje is een paar keer bij het Garijp geweest, maar dat was op kamp, en daar zijn wij beide te oud voor. We kunnen alle twee niet zeilen, dus moeten iets hebben wat bij nul begint
Tips voor een andere actieve/survival vakantie staan we ook voor open, we zijn nog aan het kijken wat we willen, dus kunnen nog helemaal van mening veranderen.
Hee kiki, lang geleden! Kom je nog is in t 6vwo topic buurten ? nu ontopic: ik ben ooit is een keer met school naar zeilschool de Lauwer geweest in, je raadt het al, Lauwersoog. Mn broertje is er ook 2 x op kamp geweest en t is daar echt heel leuk. Jonge begeleiding en vanaf elk niveau. Ik weet alleen niet of dat ook leuk is voor jouw leeftijd, maar ik weet wel van mn broertje dat er genoeg oudere mensen dan hij waren (en hij is 16).
gaucho
Geplaatst: 07-03-10 17:27
Ik heb erg goede ervaringen met bijvoorbeeld een actieve vakantie van Mambo of Labyrinth. Bijvoorbeeld met een groep op een camping en hierbij een activiteiten pakket met bijvoorbeeld klimmen, raften etc.
Er zijn diverse mogelijkheden, zowel in binnen als buitenland. Een mogelijkheid is om met een gezelschap voor de kust van kroatie of griekenland te toeren. Is via google vast wel informatie over te vinden!
@Willemijn; dankjewel, ik zal eens kijken. Ik ben erg druk, maar zal binnenkort mijn gezicht weer eens laten zien @gaucho; dat klinkt erg goed! @marleeniej; google ben ik inderdaad al wel mee aan de slag geweest, maar ik wilde juist wat meer ervaringen lezen @Imre; dat ziet er aantrekkelijk uit!
een echte aanrader: www.amorgos.nl zeilen op een schip over zee. Ik heb dit in Griekenland gedaan en was echt een waanzinnig mooie vakantie! je leert zeilen, maar ja kan gerust een momentje van de dag met een boekje op de voorplecht als je wil. Ik heb de cursus gedaan, een meezeil week kan ook, maar op de cursus leer je ook echt wat.