Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Je ziet het al bij aankomst op het vliegveld, hoe welvarend ze zijn (hoewel ze failliet waren, maar ach
)
wij hadden een 4 sterren hotel (Oasis Beach Tower), wat al super was!
Wij hadden onbewust onze vakantie in Dubai, net in de Ramadan-periode geboekt, maar dan mag je dus echt niet drinken en eten op straat 's middags en er is helemaal niets te koop qua eten/drinken
Nja wel in supermarkten, maar dat mag je dan alleen binnen opeten in je hotel of op de wc oid natuurlijk xD 
Wij liepen in een grote Shopping Mall gewoon bijna alleen door het centrum
geweldig xD
Ze waren allemaal erg vriendelijk zelfs!

Je maakt me wel heel erg enthousiast!!
Ik ga nu eens even naar een hotel kijken.

. Alles moet groot, groter, grootst zijn, en nieuw, nieuwer, nieuwst. Ze slaan soms een beetje door met verwesteren. Belachelijk gewoon.
Je mag volgens mij best eten, maar ik zou het uit respect niet zo gauw doen. Vind het nogal raar om dan te gaan eten 
De 7 emiraten vormen samen de Verenigde Arabische Emiraten, welke met zijn allen ook weer bestuurd worden door 1 'regering'. 
verootjoo schreef:Verder last ik hierboven dat het een geweldig 'land' is, maar Dubai is geen land, maar een emiraatDe 7 emiraten vormen samen de Verenigde Arabische Emiraten, welke met zijn allen ook weer bestuurd worden door 1 'regering'.
ja dat was ik 
Wast even vergeten 
Maar ik ken het ook niet anders dan zoals het nu is xD
want ik sliep in het appartement van m'n tante.
hij is écht een must-do.