Ik heb je link eventjes bekeken, goedkoop zijn ze zéker niet....
Ik heb persoonlijk super goede ervaringen met bouworde (www.bouworde.nl), maar ik heb net de Nederlandse site gezien, en blijkbaar zijn er bij jullie niet echt veel ecologische kampen. Vanuit de Belgische bouworde zijn er kampen waar met schildpadden gewerkt wordt (italie), in een berenreservaat (kroatie), in een paardenopvang (in polen. Hier ben ik drie jaar geleden geweest... ze vangen zwaar mishandelde en/of verwaarloosde paarden en andere dieren op. Zij ontvangen ook individuele vrijwilligers, dus dit hoeft niet met een 'tussenorganisatie'. Als je alleen met bv een paar vriendinnen wil gaan, en hen eventjes contacteert met die vraag, kan je daar normaal ook terecht. Hun site: http://www.tara.abc.pl/ Op de poolse versie staan het meeste recente nieuws en foto's, maar de engelse lukt ook)
Andere organisatie is www.stichtingvia.nl . Ik heb stage gelopen bij de Vlaamse afsplitsing. Normaal hebben zij ook wel wat kampen liggen waar er met dieren gewerkt wordt. Hierbij moet je normaal wel zelf je reis regelen (op het project is wel alles voor jou geregeld, het is dus enkel transport)