Maar dan heb ik nog steeds haast een heel leven voor me! En ook dan zie ik het niet zitten om alleen maar in nederland te blijven. Ik wil zelf met de opleiding die ik ga doen een buitenlandse stage doen, maar ik moet nog even uitzoeken wat de mogelijkheden dan zouden zijn. Ik weet wel al dat je bijv. naar een derderwereldland zou kunnen etc. Lijkt me echt geweldig om me daar dan nuttig te maken met m'n stage

Daarnaast heb ik op travelactive georganiseerde 'reizen' gezien naar Guetamala, thailand en ghana. En ik zou eigenlijk 't liefst naar alledrie willen, dus als dat zou kunnen (leeftijd maakt niet uit namelijk) zou ik dat echt willen doen! En ik wil daar dus ook echt voor gaan sparen!
Dit laatste houd in dat je 4 weken naar zo'n land gaat en daar ga je dan vrijwilligerswerk doen, je kunt kiezen om dit te verlengen maar dan gaat dit ook extra kosten. In thailand kun je trouwens ook kiezen om een 'olifantenweek' te doen dan ben je dus de hele week bezig met olifanten!
Nou ik zie mezelf al bijna met m'n koffers en alles daarzo zitten. Maar zijn er meer mensen die dat wellicht serieus zouden kunnen overwegen om dat te doen? Of die dat wellicht gedaan hebben?
Ben benieuwd!