2-3 weken Groot-Brittanië

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Evanne

2-3 weken Groot-Brittanië

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-10 21:26

In de zomer van 2011 gaan Indira (Brudoe op bokt) en ik 2 tot 3 weken naar Groot-Brittanië. We willen dan door Engeland en Schotland reizen. Het is nog ver weg, maar toch willen we graag weten wat we zeker niet mogen missen. We zouden ook graag weten welke hotels fijn zijn om te verblijven en welk vervoer we het beste kunnen nemen. Natuurlijk zouden we ook graag weten aan welke dingen we echt moeten denken.

Hoop dat iemand ons wat verder kan helpen! :)

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-10 19:51

Gaaf! Ik ga van de zomer 2 weken naar Wales en ben al eerder naar Schotland / noord Engeland geweest.

Wat vind je leuk op vakantie?

Wil je steden / cultuur / shoppen / kastelen of juist veel natuur?

Als je rondreist en veel natuur wilt zien is zeker in Schotland een auto wel aan te raden.

Wil je perse een hotel? Bed and breakfast is in Groot-Brittannië ook een erg goede optie, bijkomend voordeel is dat je veel tips krijgt van de locals.

Een website met erg goede tips en om leuke ideeen op te doen is www.tripadvisor.com

_Evanne

Re: 2-3 weken Groot-Brittanië

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-10 20:44

We willen sowieso steden en cultuur zien. Mij lijkt het ook heel erg leuk om veel natuur te zien. Shoppen is voor mij niet zo'n must.

Een hotel hoeft niet perse, een Bed and Breakfast is zeker ook okee. :j

Ik ga nu meteen die site eens doorkijken.

Dank je wel! :)

neutje

Re: 2-3 weken Groot-Brittanië

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-10 23:57

Je kunt ook een tinker trektocht maken door Schotland,
daar hebben mijn zus en ik ook eens voor gekeken.

mijn vriend heeft wel eens een tocht door Ierland gemaakt en hebben ze daar een auto gehuurd en indd bij bed & breakfast geslapen of in van die hostels dan kun je t zo duur/ goedkoop maken als je zelf wilt!