Weekend / midweek boeken

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Blackje

Weekend / midweek boeken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-10 12:58

Ik ben al een tijdje bezig om een lang weekend of een midweek naar Londen te boeken, maar kan geen handige site vinden. Op weekendjeweg.nl kan ik maar maximaal 3 dagen boeken en ik wil er eigenlijk 4-5 dagen.
Op oad, d-reizen e.d. is het ook niet makkelijk zoeken en als ik dan iets gevonden heb en het wil boeken, dan is het ineens uitverkocht :? Terwijl de optie er gewoon is en de optie voor een andere dag vertrekken grijs is ivm uitverkocht.

Oftewel, ik kom er niet uit, wie heeft een makkelijke site (en niet al te duur) voor mij om te boeken?
Vorige keer naar Parijs kwamen we er ook niet uit en zijn we uiteindelijk in het reisbureau gaan boeken, maar dat vind ik toch ook weer zonde..

snoeppapier

Re: Weekend / midweek boeken

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-10 20:21

Ik ben zelf 4keer in Londen geweest, alle keren zelf m'n vlucht en hotel geboekt en altijd vele malen goedkoper uitgeweest dan wat je voor een gecombineerde reis betaalt :j

Vliegtickets kun je goedkoop vinden bij ryanair of easyjet. Dan land je op één van de luchthavens buiten Londen, maar voor ongeveer €25,- heb je een retourtje met de bus of trein naar hartje Londen. Zie je meteen wat van de stad en het scheelt je al een hoop geld omdat je niet op Heathrow/City Airport aanvliegt :j

Hotel kun je zelf zo duur maken als je wilt, gewoon goed op internet kijken. Dan kun je ook een keuze maken uit een wijk/buurt waar je graag wilt zitten, zo kies ik altijd voor een hotel in de buurt van een groot metro, trein- en busstation (o.a. Kings Cross of Victoria Station): dan zit je snel overal én je bus of trein van en naar het vliegveld stopt lekker dicht bij je hotel, dat scheelt je weer reistijd op de dag van aankomst en vertrek :j

Dus ik raad je echt aan om los een ticket en hotel te boeken, ter plaatse kun je alles prima regelen wat betreft transfer van en naar het vliegveld :j

Ik ben met m'n vriend toen 3 dagen naar Rome geweest via een reisbureau en doe het nooit meer, voor dat geld had ik waarschijnlijk 2x gekund als ik het zelf had geregeld :oo

x_spekkie_x

Re: Weekend / midweek boeken

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-10 23:11

www.booking.com

Ideale site om hotels te boeken voor voordelige prijzen. Ook zie je meteen de beoordeling van andere gasten. Let wel op de voorwaarden, die verschillen per hotel!! Bij het ene hotel krijg je bijvoorbeeld wel ontbijt, bij de ander moet je daarvoor bijbetalen. De een kun je niet annuleren, de ander tot een week/2 dagen/1 dag voor aankomst. Maar als je goed oplet, kun je mooie deals maken! Zo zaten mijn ouders voor 45 euro pppn inclusief ontbijt in een 5sterren Hilton Hotel vlakbij Tower Bridge :)