4 maand Oostenrijk, wie gaat er mee?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jooliieen

4 maand Oostenrijk, wie gaat er mee?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-10 14:23

Heey,
Ik doe dit jaar eindexamen Havo, en ik wil heel graag van december 2010 tm maart/april 2011 naar Oostenrijk toe, om daar skiles te geven aan kinderen.
En dan in het plaatsje: Ellmau. Hier ga ik namelijk al 7 jaar heen, dus ik ken alle pistes en cafe`tjes, restaurantjes ondertussen wel, en het is het grootste skigebied van Oostenrijk.
Maar ik heb geen zin om alleen te gaan, en mijn vriendinnen kunnen niet skiën of ze zitten met school enzo.
Dus: Wie kan er skiën, en heeft zin en tijd om mee te gaan. *D
Als je meer wilt weten over mij, kan dat via pb.
Laatst bijgewerkt door Jooliieen op 11-02-10 14:29, in het totaal 1 keer bewerkt

verootjoo

Re: 4 maand Oostenrijk, wie gaat er mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-10 14:28

ooh... ik wilde dat heel graag na mijn studie doen. Dat had dus deze winter geweest. Helaas heb ik echt erge heimwee en durf ik het niet :\ Skiën vind ik helemaal geweldig, en doe het wel veel weken per jaar, als ik steeds maar weer terug naar mijn eigen huis kan :o.

Vind het wel heel gaaf als mensen echt 4 maanden weggaan :) Ik zou het wel doen hoor, er zitten veel meer nederlanders voor zo lang in de bergen :j

Jooliieen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-10 14:31

@Verootjoo, Ja klopt, maar ik heb geen zin om alleen in zo`n huisje te zitten, dan krijg ik ook heimwee, haha, dus ik heb liever als er nog iemand met me mee gaat. En als ik niemand kan vinden dan ga ik na mijn opleiding, maarja dat duurt nog 4 jaar:P

Muurp

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-10 15:51

Ik ben dit ook van plan, maar ik ga naar Kitzbuhel. :)
Ik wil wel graag contact houden! Kan altijd handig zijn.

Heb je je anwärter al?

henny0210

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-10 13:27

in gerlos is het ook erg leuk!!
je kan daar ook voor de kerst je anwarter halen geloof ik

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-10 13:29

Ook ik zit eraan te denken om dit te gaan doen. Ben als het goed is in juni klaar met mijn studie en zou dan graag nog naar Oostenrijk willen voor enkele maanden. Maar dit hangt nog van verschillende zaken af. Ik zou dan overigens graag naar Saalbach-Hinterglemm gaan ;)

Muurp

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-10 19:08

henny0210 schreef:
in gerlos is het ook erg leuk!!
je kan daar ook voor de kerst je anwarter halen geloof ik

Klopt. Ik geloof begin December. :j

Prince_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-10 19:13

Oooh ik wil heeeel graag mee,maar helaas ik moet nog 1,5 jaar naar school... Daarna ben ik van plan om een winter naar Westendorf te gaan om skiles te geven.

Heel veel plezier en succes! :D

Dirndl

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-10 19:14

Ik wil dit ook graag gaan doen! Begin in september met mijn studie en heb als het goed is ruim 2 maanden kerstvakantie. Wil liefst in de eerste week v/d vakantie dan mijn dual-anwärter halen en dan in Serfaus les gaan geven. Kom daar ook al sinds ik 4 ben, heerlijke plek en ken het gebied blind.
Ben benieuwd of het gaat lukken TS, zou ook graag contact houden, kan inderdaad handig zijn :)

dutchy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-10 23:49

Maar je moet gewoon gaan joh, ik heb dat ook gedaan toen ik 18 was. Vond het eng om alleen te gaan, maar binnen de korste keren leer je mensen kennen en ben je niet meer alleen.

Ik zat in Königsleiten bij Gerlos, daarna ben ik een paar jaar als privé-skileraar met een gezin meegeweest (zat weer aan de studie dus kon niet meer een heel seizoen weg) en dit jaar met kerst heb ik twee weken in Serfaus gewerkt.

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-10 19:05

Als ik kon skieen was ik meegegaan!
Maar misschien kan k werk vinden in n bar ofzo, dat lijkt me ook wel heel leuk , n ski-seizoen in n hotel of achter n bar werken!