paar maanden ertussen uit

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

veertjuh1987

paar maanden ertussen uit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-10 23:09

Ik heb geen idee waar dit moet staan..

Mijn probleem is dus dat ik al een paar jaar roep van ik ga emigeren naar Bonaire..kheb inmiddels een schat van een paard en wil die ook echt niet kwijt! alleen nu ik in een best behoorlijke dip zit,zou ik graag 2a3 maanden er even tussen uit willen! hebben meer mensen dit? en zoja hoe doen jullie het dan met jullie paard?

Ik zou hem zo mee willen nemen alleen kwa temp. is dat niet te doen voor hem |(

Anoniem

Re: paar maanden ertussen uit

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-10 11:20

[MW] > [BI]

LovingTweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-10 11:22

Veer, je kan toch iemand Vari laten verzorgen? Voor die paar maanden is het voor Vari niet eerlijk om hem helemaal daarheen te verhuizen. De kosten nog niet eens meegerekend.

Je kan ook kijken of je dat in de zomer kan doen en Vari ergens 24/7 op het land zetten.

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-10 11:43

Een vriendin van me heeft ook in die periode iemand anders voor haar paard laten zorgen. Zij is naar australië vertrokken om te werken op een stal. Het meisje dat toen voor haar paard zorgde was daar erg blij mee en de stal hield de boel ook een beetje in de gaten.

Ik ga er zelf ook een paar maanden 'tussen uit' , maar heb simpelweg geen paard. Dus daarvoor ook geen zorgen.

Noemy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-10 11:47

Ik heb 5 maanden in Denemarken gewerkt en paard toen gewoon meegenomen, maarja, dat is iets minder ver en iets minder warm := Inmiddels geen paard meer, dus ik kan met een gerust hart vertrekken :D

veertjuh1987

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-10 20:55

Hey eva...als ik hem mee zou kunnen nemen dan blijf ik daar wel langer!

Tien

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-10 17:22

Doen! :D

Ik ben een jaar weggeweest. Mijn vriendin heeft mijn paard gereden en mijn ouders hebben gevoerd, gemest etc.

Juangi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-10 17:25

Of gewoon in die maanden fulltime op de wei zetten. Eventueel wel met verzorgster/bijrijder. Gewoon, jij vakantie paard vakantie ofzo.

marlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-10 13:53

toen ik 8 mnd in canada was stond mijn pony lekker op de wei bij een vriendin. Nu ben ik een paar maanden terug, en wil graag weer voor een tijd naar het buitenland, en heb besloten mijn pony te verkopen omdat ik hem natuurlijk niet heb gekocht om alleen maar ergens op het land te laten lopen. En ik ook aan emigreren zit te denken.
Maar als je gewoon maar 3 mnd er tussen uit wil, zou ik hem zeker lekker vakantie geven. Kan voor een paard ook heel goed zijn natuurlijk, even lekker niks, net als jij, er even tussen uit. Daarna gewoon weer lekker oppakken.