Examenreis waar naar toe?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cishashka

Examenreis waar naar toe?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-10 21:50

Hallo allemaal,

Ik vroeg me af of jullie enkele leuke plekken weten voor een examen reis. Ik ben van plan om in begin juni op examen reis te gaan met een aantal vrienden. Maar vinden het nogal moeilijk om een juiste plaats te vinden, en ik dacht misschien dat 1 van jullie ergens een leuke plaats weet(in Spanje bv. niet te ver weg)!

We zoeken een plek waar je kan surfen, leuk kan stappen en vlak bij een leuk stadje/dorpje in een huisje.

Alvast bedankt!

Miriam91

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-10 21:53

Ik zou zeggen ga eens googlen op examenreis. Je komt genoeg plaatsen tegen! Even een greep: Lloret de Mar, Chersonicos, Ibiza, Kos, Kreta, Salou en ga zo nog maar even door.
Kijk gewoon eens bij D-reizen, Beachmasters en dat soort organisaties, die bieden dat meestal aan.

WillemYntJee

Re: Examenreis waar naar toe?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-10 21:54

T hangt er maar net vanaf waar je van houdt :) Wij zijn met zn 4en met de auto naar Italie geweest, was echt top!
Maar Salou e.d. zijn wel de gebruikelijke plekken.

Jaduuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-10 22:00

Pfoe, ik ben afgelopen jaar naar Blanes geweest. Was erg leuk. Een stel andere vriendinnen van me is toen naar Caëlla geweest, die hebben 't ook erg leuk gehad!

Was beide heel goed te doen met een vluchtje Ryan Air en vervolgens met een bus vanaf 't vliegveld naar het dorpje zelf. Niet duur, wel heel leuk. :D

Amberrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-10 22:10

Ik heb vorig jaar ook examenreis gedaan met de organisatie x-travel. Ze hebben erg leuke aanbiedingen en alles was super geregeld. +:)+
We zaten in appartementen in Blanes begin juni en we hadden zo'n 28 graden!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-10 22:40

[LZP] > [BI]

xXLiekeXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-10 17:25

Je zou kunnen kijken bij http://www.flowtrack.be
Die organiseren super toffe reizen om te surfen, uit te gaan en gewoon lekker te relaxen!
Alles is voor je geregeld, wat eigenlijk wel heel handig is!
Maar, die beginnen pas eind juni.

Verder kun je kijken om dan in Santander een huisje te zoeken, of in de buurt van Suances.
Suances is super om uit te gaan! Helaas is het komen er een beetje moeilijk, of jullie moeten al een rijbewijs hebben. Vanuit Nederland vliegen ze namelijk niet op Santander.

Het ligt er natuurlijk ook aan of je wilt golfsurfen of windsurfen. Alles wat ik zeg slaat op golfsurfen!

P.s. je hebt echt een mooi paard!

Cishashka

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-10 18:36

Bedankt voor jullie reacties! En xXLiekeXx bedankt voor die site, ziet er ook leuk uit!
We kijken nog even rond, misschien gaan we wel gewoon even naar zon reisbureau kijken wat die voor ons kunnen doen.
Als er meer ervaringen zijn dan hoor ik ze graag! :o